Graag jullie advies.. Ben de afgelopen week op vakantie geweest en heb in die week echt dagelijks zon last gehad van pijn in mn bovenuit, met name links onder m'n borsten.. Echt of er iemand mt mesjes snijd en er een band om m'n middel zit... Word er gek van en heb t benauwd ervan.. Nou ben ik vanmiddag geland en wil morgen de vk even bellen want denk niet dat dit spoed is, voel de baby ook goed bewegen... Ging op inet zoeken en las dat dit symptomen van help syndroom kunnen zijn??? Ook zijn m'n voeten sinds vanmiddag erg dik met vocht en worden niet minder... Komt dit door t vliegen? Graag jullie advies of als dit herkenbaar kan zijn?
ik denk gewoon nu nog even bellen, is het volens vk spoed komt ze direct bij je langs, is het minder vraagt ze je morgen bij haar langs te komen, maar het klinkt mij idd naar wat je zelf ook hebt opgezocht. wacht niet te lang ermee, nu bellen, kan namelijk ineens omslaan naar nog erger..... beter te vaak gebeld dan te weinig!
Hoi, ik heb het zelf niet gehad, maar heb er veel over gelezen, ik zou meteen bellen, want je hebt echt alle verschijnselen. je kan beter een keer teveel bellen, dan 1x te weinig. Ik zou echt bellen hoor, wil je niet bang maken, maar liever zeker weten toch!Heel veel succes!
Het is nog geen midden in de nacht, dus nu gewoon bellen zeker omdat je het er benauwd bij hebt! Ze zijn er voor hebben er speciale diensten voor.
Nou heb de vk gebeld die vond t niet op help lijken omdat ik links pijn heb en niet rechts...moet vanacht ff in de gaten houden en morgen de ha bellen..vk twijfeld of de pijn nl. Met de zw schap te maken heeft.. Bedankt allemaal
@nen heb nog steeds die stekende pijn hoog in m'n buik en veel maagzuur ook erbij.. Kon eig niet langs komen bij de ha maar heb er toch op aangedrongen, vanmiddag daar naar toe...misschien is t niks maar wil t toch onderzocht hebben,die pijn en dat benauwde gevoel is echt niet relaxt..
Misschien worden je klachten wel veroorzaakt door het maagzuur. Gebruik je daar al iets voor? Fijn dat je toch terecht kunt! Zeker omdat je er al zo lang last van hebt.
Ik heb het ook en veel last van maagzuur ik gebruik wel rennies en die helpen wel tegen het maagzuur maar niet tegen die pijn. De vk zegt dat het waarschijnlijk van het maagzuur is..
goed dat je gebeld hebt, en mss was je wat geruster. Goed dat je bij de huisarts bent langsgegaan alsnog. Bij twijfel gewoon ook doen, beer te vaak dan te weinig! Hoe was het overigens bij de huisarts?
dit klinkt precies wat ik ook had een aantal weken geleden. Had zo'n enorme pijn precies waar jij het beschrijft. Bij mij bleek het om maagzuur te gaan, en rennies hielpen echt niet. Ik gebruik nu iets wat de huisarts heeft voorgeschreven werkt echt super goed! Zijn gele capsules! Sterkte ermee
Ik herken die pijn ook. Ik heb soms echt "aanvallen" van pijn in mijn bovenbuik, voelt echt als enorme buikkramp en dan heel doordringend, tot onder mijn schouderbladen. Ik heb ook veel maagzuur. Mijn gyn vond dat ik een echo van mijn bovenbuik moet laten maken om te kijken of ik misschien last van mijn galblaas heb. Dinsdag laat ik de echo maken. Ben benieuwd wat je huisarts gezegd heeft.