Vandaag het kraampakket binnen gekregen van Z&Z. Er zit een kaart in waarop precies staat wat er allemaal in zit. Nu las ik bij "voor de baby" dat er een omslagdoek in zit. Alleen deze zie ik er bij mij volgens mij niet in zitten. Wat moet ik me voorstellen bij omslagdoek? Is het zo'n badcape of is het wat anders?
het lijkt inderdaad op een badcape alleen ander materiaal. Zou fijn zijn als het er bij zit maar dan moet het er wel in zitten. toevoegen: Ik heb het net opgezocht maar heb je een standaard of uitgebreid pakket want bij de standaard zit de omslagdoek en verzorgingsproducten niet in het pakket. Kraampakket
Is het een omslagdoek voor eenmalig gebruik? Ik heb het uitgebreide pakket. De mama-lijn had ik tijdje terug al gekregen en de verzorgingsproducten heb ik nu in het pakket zitten. Badcapes heb ik op zich wel aardig wat van. Vroeg me af of het de moeite is om er achteraan te gaan of om het zo te laten
Dank je wel. Dan laat ik het er idd bij. Heb al zo ff snel een stuk of 10 badcapes die ik kan gebruiken. Hoe meer ik er heb, hoe lakser ik wordt met de was hahaha