Hallo dames, Mijn tweede zwangerschap is nu 22 weken ver. I.t.t de eerste valt het me dit keer behoorlijk zwaar. Mijn buik zit echt van voren, maar hij voelt zo enorm zwaar en ik heb continue het gevoel dat het te vol zit! Herkent iemand dit ? Groetjes
hoi Eunice1976 ik ben dan niet zo ver als zij ik zit op 18,5 dagen en ik ben in verwachting van mijn eerste, maar ik heb het gevoel ook. een overvol gevoel en zwaar aan de voorkant. iedereen om mij heen heeft het over de leuke dingen van zwanger zijn, ik ook, maar dit valt wel tegen. MIjn buikhuid lijkt wel strak te staan. ik weet ook niet echt of het normaal is, maar ik ken het gevoel....
Pfoe, ja daar zeg je wat. Het voelt alsof mijn uid op knappen staat. Het vervelende is dat zitten of staan geen verschil maakt. Het is allemaal ongemakkelijk... Weet iemand wat verlichting kan brengen ? Badderen doet niet veel, zo gauw ik eruit ben voel ik me weer Humpty Dumpty....
Ik heb dat ook! En ook ik heb nog niks gevonden om het wat "lichter" te maken. Ik voel me net een olifant...
Ik heb het soms ook een paar dagen achter elkaar. Meestal zijn het bij mij mijn darmen! Zit soms wel ander half week vast. Dat veroorzaakt bij mij dat over zware gevoel. Is niet leuk inderdaad (voel me dan net ballon) Tinkerbel.