Geluksvogel. Fijn joh dat het zo snel raak was. Helaas bij ons niet (al is 6 maanden en 9 maanden ook netjes). Ik ken wel best veel meiden waarbij het ineens lukte. Goed zeg.
Yep hier ook, in november ergens laatste pil gehad en in december zwanger geworden. Ben er dus eigenlijk ook van overtuigd dat mijn pil (de 3e soort al...) niet meer werkte..maar wel super blij met ons wondertje natuurlijk!
Jahoor hier nog eentje die meteen zwanger was! Heb eigenlijk geen klachten gehad en zit nu in de laatste weken! Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van en hopelijk gaat alles goed!
ik ben met de pil gestopt en kreeg pilbloeding, daarna 1 normale cyclus afgewacht (dus normale ongesteldheid) en daarna niet meer ongesteld geweest......gelukkig!
Ikke 10okt laatste dag "menstruate", en 4nov positief getest...en het was ook nog goed raak..ben namelijk zwanger van een tweeling!
Hier ook.. We hadden gerekend op 'n half jaar 'bezig zijn' ongeveer, en toen bleek ik al zwanger ! De laatste pilstrip ook niet helemaal netjes geslikt dus eigenlijk al door de pil heen.. maar ja wat wil je als je de helft vergeet / te laat slikt..
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier beide zwangerschappen direct na het stoppen met de pil raak! Ik voel me echt een geluksvogel wat dat betreft
de kans op een tweeling is ook groter als je meteen de eerste ronde erna zwanger word, das algemeen bekend daarvoor raden ze aan een normale menstruatie af te wachten om je gezonde cyclus af te wachten, maareh tweeling is supergaaf natuurlijk maar de kans is idd groter dan...
ik ben in juli gestopt met de pil, heb een pil menstruatie gehad, en daarna was ik zwanger. Heb dus ook geen idee hoe lang mijn eigen cyclus was.
Ik ben gestopt met de pil, heb toen 1 normale menstruatie afgewacht (was keurig 27 dagen meteen) en daarna zwanger!
Ik slikte dan geen pil maar ik had de nuvaring. Ben er mee gestopt ben 1 x ongesteld geworden en gelijk daarna bingo. Ikben nu bijna 12 weken.