Hallo allemaal, Even een vraagje over het kraampakket...ik heb ook het kraampakket aangevraagd. Ik ben verzekerd bij de Ohra en heb een uitgebreide verzekering. Nu vroeg ik me af wat er allemaal inzit, behalve spullen voor de bevalling, aangezien vriendin van me een heel uitgebreid kraampakket heeft gekregen met speeldeken etc. Zitten er bij de Ohra ook extra leuke dingen bij? Groetjes Debbie
Dat vroeg ik mij dus ook af... Alleen ben ik bij CZ verzekerd. Ik heb wel al een 'tuttle doekje' gekregen . Bij Youri zat er een zebra knuffel in het kraampakket, iemand een idee wat er nu voor extra's bij zit?
Hmm, ik zit ook bij CZ en heb tot nu toe alleen een kartonnen echo-fotolijstje gekregen CZ gaat nogal op de loop met dat zebra-beest (geloof dat 'ie Zetje Zebra heet ) en naar mijn weten zit dat streepbeest nog steeds in het kraampakket. Liefs Monique
Ja Zetje Zebra is het inderdaad Hmm dan heb ik hem straks dus gewoon dubbel 8) vind hem toch al zo leuk... Maar wat raar dat jij dan alleen een fotolijstje hebt gehad? Bij Youri had ik trouwens ook nog een leesboekje en een namenboekje gekregen... (van Zetje Zebra)
ben ook verzekerd bij ohra en kreeg mijn pakket dit weekend binnen, zat eigenlijk niks bijzonders bij alleen een een luiertas maar die ga ik niet gebruiken vind m niet zo leuk
ik heb hem vorige week binnen gekregen en nog niet open gemaakt. wij zijn bij vgz en ik weet dat er een felgroene luiertas inzit. verder nog niet en ik wacht ook nog even met openmaken tot de babykamer helemaal klaar is. lekker spannend wat er straks allemaal uitkomt.
Ben ook verzekerd bij OZ, ook tot nog toe alleen het kartonnen fotolijstje ontvangen, misschien zit het wel in het kraampakket zelf, moet nog wel ff afwachten hoor, duurt nog wel even voordat ik hem krijg!