Een vraagje: Moet je het kraampakket dat je gratis bij je zorgverzekeraar krijgt van te voren aanvragen? of kun je het zo uit hun winkel ophalen. Ik zit bij de friesland zorgverzekeraar. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Heb me gisteren ingeschreven voor kraamhulp bij mijn zorgverzekeraar IZZ. Via groene kruis. Ik moest bellen of via internet aanvragen.
Je moet zelf eerst een kraamzorgcentrum uitzoeken..soms werkt je verzekeraar met een aantal samen moet je even nakijken. Dan geef je bij je verzekeraar aan dat je zwanger bent en via wie je kraamzorg wilt, dan krijg je automatisch rond de 6de maand geloof ik (bij mij althans) je kraampakket thuis gestuurd. Ik zit overigens bij CZ
ik heb me kraampakket vandaag opgehaald, ik zit bij dsw en elke dinsdag ochtend is hier in de buurt een busje, ze hebben de kraampakketen meestal wel op voorraad
Ik ben bij FBTO verzekerd, en kreeg het kraampakket ongeveer een maand nadat ik hem bij fbto had aangevraagd thuisgestuurd.
ik zit ook bij de friesland en heb net vorige week gebelt hoe dat nou allemaal zit na de 6de maand kun je hem ophalen en als je neit in de buurt woont zo als ik dan meot je ff bellen en dan sturen ze hem op
Je kan hem gewoon ophalen bij de Friesland, je hoeft niet te reserveren ofzo, ze hebben altijd wel een voorraadje staan. Het is alleen wel een grote doos. Ik dacht hem dus op de fiets mee te nemen. Dit ging wel, maar eigenlijk was het best wel link, in combinatie met mijn grote buik. Dus met de fiets ophalen zou ik niet doen
Ik zit ook bij de friesland zorgverzekeraar.. Bij ons staat er elke donderdag een bus van de zorgverzekeraar in het dorp.. En daar heb ik mijn kraampakket na 6 maanden gewoon op kunnen halen..Dus ik neem aan dat jij je pakket gewoon bij hun winkel kunt aanhalen..
Heb even wat info op de site gevonden over de kraampakket bij de friesland zorgverzekeraar. Vanaf welk maand in de zwangerschap heb ik recht op het kraampakket? Hebt u een zorgverzekering bij De Friesland? Dan kunt u het gratis kraampakket vanaf de 6e maand van uw zwangerschap ophalen. Waar kan ik het Kraampakket ophalen? Het kraampakket kan worden afgehaald in onze winkels en mobiele winkels (Op vertoon van de zorgpas) Woont u buiten Friesland en komt de mobiele winkel niet bij u in de buurt? Neem dan contact op met onze afdeling Klantencontacten en we sturen hem u toe. Wat zit er in het Kraampakket? Er zit o.a. in: Matrasbeschermer, navelstrengklem, kraammatras, verbandwatten, wondkompres, gaaskompres Mischien heb je hier wat aan..