hoi meiden! Sinds ik ben bevallen ben ik veel eerder niet lekker. Ik ben nu ook voor de 3e keer in 2 maanden ziek met koorts.. Normaal ben ik nooit ziek! Of kan het eventueel nog komen door de mex.griep prik, die ik ruim een week geleden heb gehad? Is wel laat dan ofniet? Hebben meerdere hier last van?!
Nu je het zegt! Dit is al de vierde keer in 5 maanden dat ik verkouden ben en last van m'n keel heb.. Terwijl ik voorheen eens in het jaar verkouden was en bijna nooit griep had. Geen idee hoe het komt, misschien omdat je nog moe bent, last van stress hebt en niet genoeg afweer oid?
ik ben ook ziek geweest vlak na de bevalling een maand of 2 hooguit erna. Dus weerstand zal wel wat minder zijn dan, kan ik me wel iets bij voorstellen
Heel herkenbaar, ik ben het afgelopen jaar ook veel meer ziek geweest dan anders. Heb ook echt het idee dat mijn weerstand veel minder is nar mijn bevalling helaas. En daarbij merk ik ook dat we elkaar veel sneller aansteken. mijn dochtertje gaat naar het KDV en ze is dus regelmatig verkouden en daardoor ik ook. Dat had ik daarvoor ook niet.
verminderde de weerstand door: de bevalling nog, door de vermoeidheid, door het extreme weer, bij jou misschien zelfs nog van de griep... tal van oorzaken te bedenken nu, en het is gewoon wel vervelend, maar je kan er weinig aan doen denk ik, hooguit wat extra vit. C slikken, om je weerstand wat op te krikken.
Wij zijn sinds Nathan er is allebei al een paar keer ziek thuis geweest. Had me op mijn werk nog nooit ziek gemeld en nu al 2 x..
Hier nog eentje. Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar sinds de bevalling 3 maanden geleden ook al 4 keer ziek geweest, waarvan 3 keer met koorts, terwijl de laatste keer dat ik koorts heb gehad daarvoor wel 3 jaar geleden was.
Oh ja dat schijnt echt zo te zijn. Dat na de bevalling je weerstand lager. Ook hier schijnt te gelden 9 maanden op, 9 maanden af... Jammer is dat hè. Ik kan het ook merken.
ja, vind het echt verschrikkelijk! ziek zijn is natuurlijk nooit leuk, maar ik ken het eigenlijk helemaal niet! Ik sla altijd alle griepen over enzo, ik sta er echt van te kijken, dat ik zo vaak niet lekker ben! Maar het schijnt er dus bij te horen!
Hier ook hoor! 4 x in 2 maand tijd ofzo... en na de bevalling om de week een dikke koortslip :x echt heel erg vervelend. Nu een jaartje later gaat het wel weer beter hoor .
yep hier ook sneller en vaker ziek. Had er niet aan gedacht maar je weerstand is lager ja, dat is ook zo. Nu begrijp ik ook wat meer waarom ik nu alweer ziek ben. blegh niks aan!
Ik herken het ook. Zomaar ineens hele hoge koorts en diarree. En ook weer heel snel weg. Ben al heel lang verkouden en nu zit ook mijn oor dicht. Ik vind het ook opvallen. Ik heb om gezondheidsredenen ook de 2e prik niet gehaald. Ik kwakkel te veel. Heel vreemd.