Hoi, Ik heb een vraagje...ik verlies gedurende mijn hele cyclus meerdere keren cervixslijm.Denk je dat je eitje in aantocht is en dan heb ik een paar dagen later weer slijm. Is dat mogelijk...of is het geen vruchtbaar slijm? Ik zit nu op dag 45 van mijn cyclus en als ik zo mn tempkaartje bekijk ( staat in mn album ) is er nog steeds geen eitje geweest. Ik hou me wel groot maar ik begin er nu toch wel stevig van te balen. Ik heb nu gedurende 2 dagen een soort drukkend gevoel boven mn heup, zou dat een eitje kunnen zijn? Zwanger ben ik niet, ik heb gister nog getest... Mijn vorige cyclus was 37 dagen en nu zit ik op dag 45...mijn cyclus is heel onregelmatig dus het is zowiezo al moeilijk om mn ei te spotten. Ik hoop dat jullie wat duidelijkheid kunnen verschaffen... Dank je wel alvast voor het lezen. Liefs Nies
Nog even kleine toevoeging: Mijn temp is ( alsof de duvel er mee speelt ) vanmorgen gestegen naar 36.8 Zo hoog is ie nog niet geweest Hopelijk is mn eitje geweest!
Hoi Nies, En, al wat meer zekerheid ondertussen? Slijmverlies kun je inderdaad wel de hele cyclus door hebben. Wanneer je je eisprong hebt, wordt het vaak meer en iets slijmeriger en dikker. Het kan dus een goede makrer zijn, maar slijm kan ook misleidind zijn dus. Dat je temp gestegen is, kan inderdaad duien op een eisprong. Bij een onregelmatige cyclues is het inderdaad zaak dat je je lichaam goed gaat leren kennen. Wanneer in de cyclus doet het wat. Dat kan echt een paar cycli duren, maar kan wel erg handig zijn! Succes. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Ik ben er bijna zeker van dat mn eitje is geweest...mn temp is nu 7 na mn ei hoog.Dus ben heel blij. Afwachten maar weer dus Dank je wel voor je interesse en je antwoord! Liefs Nies