Ik ben op zoek naar een (web)winkel waar ze leuk behang verkopen voor op de babykamer. Wij hebben thuis alles in de verf zitten en nog nooit behangen, vandaar dat ik ook niet zo goed weet waar ik leuk behang kan vinden Alvast bedankt meiden voor het meedenken!
Ik zou eerst bij een behangzaak kijken want kleuren kunnen echt verschillen met een plaatje op internet. Suc6 met behang uit zoeken.
Ik weet niet wat je wil besteden, maar je moet het merk eijffinger eens googelen- echt geweldig behang!!!! heb zelf PIP behang van eijffinger, errug blij mee. Nadeel is dat het wel erg aan de prijs is!
mocht je in de buurt van zoetermeer wonen, daar zit de behanghal Zoetermeerse Behanghal: 3.000 behang dessins op voorraad!
Wauw! Ik vind ze allemaal mooi En er is een winkel in mijn woonplaats die ze verkoopt! Super! Dank voor de tip! *gaat vast beginnen met sparen*
wij hebben de pip ook gekocht! Ziet er echt prachtig uit. Hier in spijkenisse is nu een actie ze waren al goedkoper met 35 euro per rol en toen we ze kwamen halen kregen we nog 15% extra korting dus 30 euro per rol! Scheelt toch weer groetjes kim
Hier ook pip-behang! Superleuk, vooral voor meisjes! Wij hebben 't besteld bij www.kleurmijninterieur.nl (hier in de buurt verkopen ze 't volgens mij nergens).