pamperzak

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door ziezo, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    hallo,

in de zwangerschapsdoos van de etos of prenatal ( weet niet meer welke van de twee) zat een groen pamperzakje gevuld met 2 pampertjes en ik dacht kortingsbonnen.
    Nu gaat het mij om het zakje wat er om heen zat
    wie o wie heeft deze nog en doet er niks mee

gr ziezo

2. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    mocht iemand er nog een na de TS voorzien is over hebben hou ik me aanbevolen!
    Ik gebruikte dat ding fulltime, maar helaas gesloopt :p (dacht er een strijklabeltje op te kunnen strijken hihi, dus halve ding smolt in 1 sec weg!)

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heb er twee, maar liggen niets te doen in de kast, want zou niet weten wat ik ermee moet doen ( luiers zitten in de verzorginstas in een apart vak met rits).
    Dus als je me een pb stuurt met adres dan zal ik hem opsturen.

4. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28

je hebt pb

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb er ook nog eentje

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik ken het zakje niet wat je vraagt, maar heb wel een tip. Ik vermoed dat je het gebruikt om luiers en doekjes in te doen die je vervolgens in je tas stopt. Daar kun je ook dure luiertasjes voor kopen, maar dat is niet mijn tip ;).
    Ik gebruik namelijk een toilettas voor dit doel. Gewoon gekocht bij de Kruidvat. Soms verkopen ze daar een "box"-model, is ideaal voor een paar luiers en een pakje doekjes.

7. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28

helaas gebruik ik de zakken daar niet voor was het maar zo simpel;)
    Ik gebruik ze voor de katheterspullen van mijn zoontje.
    Zo liggen op de plekken waar hij regelmatig is altijd spullen.
    voor het geval dat wij om wat voor reden niet op tijd zijn om hem zelf te katheteren,dan kan oma,tante,leidster van het dagverblijf het overnemen.

8. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Oke, da's even wat anders. Ben ik nou toch nieuwsgierig hoe die zakken er uit zien ;).

9. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    de zakken zijn iets breder dan 2 luiers naast elkaar en iets langer dan een maat 6 luier.opzich niet bijzonder maar groot genoeg voor de katheters

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ken je de ziplockbags (plastic zakjes met zo'n mooi sluitrandje)? Die zijn ook heel fijn voor kathetherpspullen is mijn ervaring. Deze zijn te koop in de supermarkt.

Succes met zoeken!

Deel Deze Pagina