Beetje onzeker......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door judtje, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en alles is goed,heb het hartje vorige week nog gehoord (ze moest wel heel lang zoeken) :(

    maar ik voel me helemaal niet zwanger,ben alleen in het begin een beetje misselijk geweest maar nu voel ik me weer als voor de zwangerschap heb geen rare dingen,drink op zijn tijd een lekker kopje koffie terwijl ik in mijn vorige zwangerschap vanaf het begin niet aan koffie moest denken en uien snijden daar ging ik van over mijn nek,net als het braden van vlees. Nu heb ik dat allemaal dus niet.
    Ook vind ik niet dat mijn buik al gegroeid is,ik ben wel een beetje stevig en had al een buikje dus daarom zal je het ook niet zo snel merken denk ik.
    En daar word ik dus een beetje onzeker van,ik voel ook nog niks bewegen (dit kan wel kloppen ik ben nog geen 16 weken,maar ik hoor telkens verhalen van vrouwen die voor de tweede keer zwanger zijn ze het al bij 14 weken voelen :( )

    Nou ja gewoon een beetje dipje vandaag :rolleyes:
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Judje!

    elke zwangerschap ik anders, dat blijkt wel, bij mijn eerste kindje had ik ook helemaal nergens last van en voelde ik me ook niet echt zwanger, tis dat ik het wist door de echo en het horen van het hartje. Ik kan me je onzekerheid voorstellen, maar je hebt het hartje gehoord, dus ik denk dat je je dan nergens zorgen over hoeft te maken, aangezien je al buiten de gevarenzone zit! Het is ook zo dat na 12 a 13 weken je zwangerschapshormonen afnemen waardoor je kwaaltjes als je die al had minder kunnen worden of kunnen verdwijnen! Meis ik kan alleen maar zeggen geniet lekker van je zwangerschap en als je ongerust blijft bel dan gewoon de vk, overdrijf het desnoods een beetje zodat je misschien eerder een echo krijgt dan kun je het met je eigen ogen zien dat alles goed is met je kleintje!

    sterkte meis!

    Liefs Peetje
     

Deel Deze Pagina