flessenspenen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nikster, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Hebben jullie verschillende flessenspenen in huis gehaald of hebben jullie eerst de spenen gebruikt die bij de flessen zaten?
    Groetjes...

2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik van elke fles die ik heb gekocht ook extra spenen gekocht.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik had geen extra spenen gehaald omdat ik eerst borstvoeding gaf. Toen ik overging op flesvoeding heb ik eerst vanalles geprobeerd om te zien wat het beste was. Tymen is erg gulzig en verslikte zich snel en moest dus een nauwere speen. Later kwam hij aan de voeding tegen spugen en krampjes en omdat dat dikker is moest ik daar 1 2 3 spenen voor kopen.

Mijn advies is om niet teveel van zulk spul te kopen, gewoon een paar speentjes voor pasgeborenen, je kunt later altijd nog meer (laten) halen. Het is duur en zonde als het blijft liggen!

4. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    als je borstvoeding van plan bent om te gaan geven hoef je toch in principe geen flesjes in huis te halen?

dit kan je dan altijd nog doen mocht de BV toch niet goed gaan toch?!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja hoor! dat klopt. Ik had een aantal flesjes gekregen, zo had ik toch wat achter de hand. Ik heb pas een flesje gekocht toen het ziekenhuis waar Tymen toen nog lag er om vroeg (hij kon in het begin niet uit de borst drinken en kreeg daarom afgekolfde melk uit een flesje en wat hij dan niet opdronk door de sonde).

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ook met borstvoeding zou ik wel 1 flesje aanschaffen. Verder de tip om goed te letten of de speen al geschikt is vanaf 0 maanden. En ze zijn het handigste als de maat per 10 staat aangegeven. Ik heb er ook per 25 maar dat is veel meer "gokken".

Deel Deze Pagina