Ik ging net naar de wc en bij het afvegen had ik mijn wc papier vol met geel/wittige gelei/snottige afscheiding ook erg dik en rekbaar kan dit mijn slijmprop al zijn? dus nog een keer afvegen en ja hoor weer dikke snot erop heel vreemd. Heb het bij mn 1e niet gehad dus weet helemaal niet hoe dat eruit ziet maar heb dit nog noooit gehad met afscheiding echt heel dik en gewoon net dik snot zeg maar gewoon echt dik en gelig/wittig. Maar das nu toch veel te vroeg?? Liefs
Hoi Hoi! Maar ik lees ook heel veel over slijmproppen in gedeeltes verliezen maar niet iedereen heeft er bloed bij maar is het gewoon dikke gele snot wat ik dus ook heb nu,wel vreemd want de hele dag waterige afscheiding gehad en afgelopen weken ook gewoon normaal afscheiding en nu ineens dikke klodders bah! Liefs
Dit heb ik ff opgezocht: Je kan de slijmprop een paar weken, dagen of uren voor de bevalling verliezen. Het is dik, gelig en KAN bloedkleurig zijn. Als de baarmoederhals verwijdt ter voorbereiding op de bevalling, laat de slijmprop vanzelf los. Ik heb dus dik en gelig en het is heeel taai en dik.
Ik zou idd denken dat dit een deel van je slijmprop is (of helemaal). Dat je die verliest is helemaal niet erg. Het wil zeker niet zeggen dat de bevalling meteen op gang komt hoor! Je kunt hem zelfs weer opnieuw aanmaken, dat schijnt ook te gebeuren. Het wil idd wel zeggen dat je bmm aan het verweken is, ach... het kan maar vast gebeurd zijn, toch?
Hoi Hoi!! Bedankt voor je antwoord! ik ben er niet helemaal gerust op hihi ook omdat ik veel lees dat toch na het verliezen van de slijmprop vrouwen vaak gauw bevallen kan wel 2 weken duren inderdaad maar sommige ook 4 uur later! of een dag later! en de slijmprop kan zichzelf ook weer aanmaken. Zou ik echt heel vreemd vinden mn zoontje was 10 dagen te laat dus ga er nu toch ook wel een beetje vanuit dat ik tegen de 40 weken ga lopen of langer. Ik houdt het even in de gaten heb af en toe krampjes in mn rug en onderbuik maar ga zo lekker slapen en we zullen zien! Tja en komt het dan komt het kan het toch niet tegenhouden helaas maar met 35 weken bevallen is niet de bedoeling natuurlijk. Liefs
Heb het niet weer gehad en ik heb geen weeen ofzo ik moet dinsdag weer naar de gyn en ik zal het hem voorleggen misschien kan hij even kijken,verder is ons kereltje lekker druk dus die heeft nergens last van In ieder geval wel een teken dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is denk ik. Bedankt voor jullie antwoorden!! Liefs
ha Pinky, zoals ik bij de augmama's al zei verlies ik al weken dikke gele klodders. Het is idd gewoon afscheiding en heeft niets met je bevalling te maken. geloof me, als je je slijmprop (deels) verliest twijfel je niet, dat zie je gelijk...