Is dat niet iets van Babyhope ofzo? Als je even googelt op 'kraampakket doneren' vind je het denk ik wel.
Ja dat was m! Dankjewel ja google had ook nog gekunt idd.. Denk niet zo helder, laten we het maar houden op slaaptekort
Het pakket van Delta Lloyd is niet helemaal compleet! Ik had bijvoorbeeld maar 2 plastic handschoentjes en een aantal gaasjes te weinig! Dat nog maar even bijgekocht. Maar verder is het geen grote moeite toch om het even door te geven aan de verzekeraar?
Bij zilveren kruis achmea hoef je niet meer door te geven dat je zwanger bent.. ze krijgen natuurlijk de rekening van je vk/gyn binnen dus die link leggen ze zelf ook wel. Het kraampakket moet je wel zelf aanvragen! Omdat ze die niet standaard naar elke zwangere sturen.
Hallo, Ik lees ook even mee, Ik ben overgestapt naar de Ditzo en daar het kraampakket begin januari aangevraagd. Ik was toch wel erg benieuwd wanneer ik deze kan verwachten, zojuist gebeld, en ze leveren het pakket 6 weken voor de uitgerekende datum. Ik lees hier al verhalen vanaf 7 maand. Dus vraag mij nu af, of 6 weken voor de uitgerekende datum niet te laat is?
Nee niet gehoord van de VK. Ik heb wel gekeken bij welke kraamzorg mijn zorgverzekeraar aangesloten was en gelukkig de kraamzorg die ik wou. Dus zelf kraamzorg aangevraagd, niet via verzekeraar.
6 weken van te voren is prima! Als je eerder bevalt, lig je toch in het ziekenhuis en blijft de kleine daar ook nog wel even. Ik had het zo'n 7 weken van te voren thuis, maar je kunt er gelukkig toch nog niks mee doen!