Net bij mn vk geweest! En alles was superrrr! Maar ze vond me ineens superr hard groeien en aan t kindje te voelen is ie n stuk groter! Dus ze gaat me er vandaag nog tussen zetten bij het Diagnostisch Centrum en dan krijgen we weer een groei echo! Blijft leuk! Dus ik ben weer benieuwd wat er uit gaat komen, bij mijn vorge zwangerschap was dit ook allemaal op t laatste moment, dachten ze ook dat ik n reus uit zou poepen, maar was ook maar een frummeltje haha.. Maar goed, you never know! Ik laat me weer verrassen maar heb zon zin in de echo! Dit is waarschijnlijk gewoon echt mn alllerlaatste echo!!
Spannend! Ik ken ook iemand bij wie ze zeiden dat t een enorme baby zou zijn en zij was nogal bang voor de bevalling. Uiteindelijk 3200 gram, keurig dus!
Hier net omgekeerd! Heel de zwangerschap was er sprake van een grote jongen, maar niet super groot! Op 39.3 weken werd hij 3800gram geschat, 1 dag later bevallen en meneer woog 4315gram/53cm! Veel succes met de groeiecho!
Leuk altijd zo extra echo Hier werd bij de jongste ook gezegd nee word een normaal kind schat haar ongeveer 3200 gram. 2 dagen later kwam ze eruit 4750 gram en 56 cm
leuk zo te lezen! en altijd leuk extra echo's! hadden we maar een klepje in ons buik dat we af en toe even konden spieken.. ik had ook met 37wk een groei echo 2750 gram heel kleintje lijkt op de moeder zeiden ze 40 wk bevallen van 4400gram en 53cm
bij mijn dochter heb ik ook diverse groeiecho's gehad en elke keer werd gezegd dat ze lange benen zou hebben, ze kwam er uit en je raad het al, korte beentjes, nog steeds overigens
Geniet ervan... en je weet het zijn maar metingen en schattingen.... De oudste werd met 34 weken nog gechecked, omdat mn placenta aan de voorzijde lag. Zou geen groot kindje worden, totdat de VK met 40+3 tijdens de bevalling mn vliezen brak en er relatief weinig vruchtwater kwam. Toen heeft ze in haar hoofd snel t gewicht bijgesteld. Ze bleek 50 cm en 3696 te zijn. Op zich redelijk gemiddeld natuurlijk. Bij de jongste bleek ik zwangerschapsdiabetes te hebben, dus veelvuldig echo's gehad. En op 39+6 werd ze rond 3800 ingeschat.... maar wel met een marge van 500 gram meer of minder aldus een lachende gyn.... ingeleid met 40+4 en bevallen met 40+5 van een dochter van 53 cm en 4120 gram zwaar.