Kraampakket

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rachel82, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ben eigenlijk wel benieuwd wat ik ga vinden in het pakket van CZ, hoor hier over luiertassen en speelkleden etc...krijgen wij alleen maar zetje zebra ;)

gr

2. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    HUH?
    Het heet toch niet voor niets KRAAMpakket? Dat duurt langer als alleen maar de bevalling hoor...Tenminste ik neem aan dat jij niet 8 dagen zometeen in het ziekenhuis ligt. ;)
    Je bed heb je toch ook op verhogers moeten zetten voor de kraamhulp?
    Een deel van het pakket is voor de bevalling, maar ook een deel zal worden gebruikt tijdens de kraamperiode....

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    indd ik ben van de eerste in het zkh bevallen dmv keizersnede
    maar na de 3e dag thuis en hadden we het kraampakket nog wel nodig

nu moet ik weer in het zkh maar heb het kraampakket wel met 27 weken gekregen

4. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Bij mij werd er gevraagd of het een ziekenhuis of een thuisbevalling zou worden, ze hebben hier namelijk twee verschillende pakketten voor.

Ik ben trouwens IZA verzekerd, zijn er nog meer mensen die daar een kraampakket van hebben ontvangen? Ben wel nieuwsgierig of daar namelijk ook een presentje bij zit.... heb er niets van gehoord.....

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Is er helemaal niemand bij OZ verzekerd?
    Ben zo niewsgierig of daar ook wat leuke dingetjes inzitten ;)

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nee hoor ligt eraan hoe je verzekerd bent, als je namelijk basis verzekerd(bij vgz tenminste) bent zoals ik krijg je m niet maar moet je m zelf kopen. Dat kan via je verzekering maarik kies ervoor om de spullen die je echt nodig hebt gewoon te kopen. Ik wil in het zh bevallen dus haal de spullen die ik nodig heb zo wel.

Deel Deze Pagina