Dames, heb even een vraagje. Sinds een paar dagen heb ik last van voortdurende steken/krampen in mijn rechterzij. De plek voelt de hele dag door beurs en soms schiet er ook ineens een kramp in. Vooral als ik me uitrek of vooroverbuk ofzo, is het ineens heel erg. Overigens is het geen plek waar de baby schopt ofzo. Hebben jullie hier ervaring mee of hebben jullie enig idee waar dit door zou kunnen komen? Ik dacht misschien aan een te strakke broekband, maar dan zou ik het toch over mijn hele buik of aan beide zijden moeten voelen ofzo?
Hoi, Ik heb het ook rond die tijd gehad, mijn VK zegt dat het je banden zijn die oprekken en dat dat vrij pijnlijk kan zijn. Ik heb toen gebeld en mocht ook langskomen. Als je het niet vertrouwt even bellen.
Ik had het ook hoor al heel vroeg in de zwangerschap, toen ik wat verder was kwam het ook regelmatig voor. Pas toen de baby groot genoeg was om goed van buitenaf te voelen bleek dat hij steeds met zijn schouder op die band stootte en dat ik dat dus voelde. Maar bij twijfel of onzekerheid gewoon je vk bellen hoor. beter 1 x te veel. Groetjes Anita
Ik had er last van en toen bleek dat ik last had van obstipatie... Dus misschien kan dat het ook zijn?