Heb vanochtend toen we aan het winkelen waren ineens wat bloedverlies gehad, heb gelukkig geen krampen maar maakte me gelijk zorgen, ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Het was een beetje lichtroze, heb verder geen krampen oid, heeft iemand dit ook gehad, en kan iemand me geruststellen? Dit maakt me zo onzeker en maak me heel erg zorgen! Liefs Lydia
Ik heb heel veel bloedverlies gehad, soms wat rozig bij afvegen, soms hele broek en ondergoed helderrood van het bloed... Bij mij zit hetnog goed! Bij 7 wk zou een miskraam echt wel meer zijn dan een beetje rozige afscheiding... Probeer hoop te houden, wanneer mag je voor je eerste echo?
Ik heb de vk al gebeld en die zegt dat het niks allarmerend is, als ik krampen krijg of het verergerd dan moet ik weer bellen. Ik moet 21 juni voor het eerst naar de vk toe. Is vast helemaal goed, maar wilde even een bevestiging! Bedankt voor je reactie Liefs
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad. Elke keer weer die schrik en onzekerheid. Inmiddels is dochterlief ruim 2! Nu 15 weken zwanger en weer bijna wekelijks een momentje bloedverlies. Bij het afvegen helderrood bloedverlies. Nooit veel. Ik ben nu minder ongerust dan bij de eerste, maar toch... het is niet fijn. Voor je gevoel 'hoort het niet'. Zolang je inderdaad verder geen krampen hebt, het bloedverlies niet doorzet en je geen 'propjes' / 'prop' verliest is een bloeding meestal onschuldig. Maar toch, als jij je onzeker voelt; gewoon je vk bellen! Ik mag vaak extra komen om even het hartje te horen wat me weer helemaal gerust stelt.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, ik ga het ook zeker voorleggen bij de vk als we ons eerste gesprek hebben dan voel je je in ieder geval wat rustiger. Maakte menselijk zorgen. Bedankt voor je reactie, het heeft me gerustgesteld en ga niet meteen in paniek raken als het nog een keertje gebeurt. Liefs
Mijn missed abortion begon met roze/bruin, zonder krampen,..Kwamen er met 10 weken achter dat hij met 8w6d gestopt was met groeien. Heb een vroege miskraam gehad, zonder krampen, met alleen wat bruin. Bij deze zwangerschap vanag 8 weken veel bloed verloren, tot een week of 12.. Bleek dat de placenta niet goed lag.
Bij bloedverlies in de vroege zwangerschap is het eigenlijk 50/50 of het goed gaat of niet. Het kan dus alle kanten op. Bij mij betekende het helaas nooit veel goeds, maar gelukkig hoor je ook heel veel positieve verhalen. Ik duim voor je dat het allemaal goed zit!
Het is geen "echt" bloedverlies geweest, want het was maar heel licht roze en het was na plassen over. Ik heb alleen even gevoeld en toe voelde ik een klein beetje vochtig bloed. Ben toe naar de wc geweest, en toen zat er niks aan het papiertje, en kijk nu even elk uur met een papiertje of het nuet terugkeert, en dat is al vanaf vanochtend 11 uur niet meer. Heb geen krampen gehad, geen bloed meer en heb verder nergens last van dus het zit gelukkig nog helemaal goed. Ik zit rond de 8e week en de vk zegt dat het niet meer kan zijn dan een geknapt adertje, of een verlate innestelingsbloeding. En ze zei dat het eigenlijk bij meer dan de helft van de vrouwen voorkomt tussen 6 en 9 weken. En mocht het van de vk geen bloeding noemen want het was niet rood. Ben helemaal gerustgesteld gelukkig hihi Liefs