Bij mij zeiden zowel de kraamzorg (bij de intake) als de verloskundige dat ik het kraampakket niet uit moest pakken! Zij vinden het prettiger als ze tijdens een bevalling snel iets kunnen pakken, ze kennen de inhoud van de dozen. Als ze hem uitpakt ligt bij iedere zwangere de inhoud ergens anders (commode, nachtkastje, badkamer) en dan moeten ze zoeken tijdens de bevalling.
Bij agis komt het 90 dagen van te voren. Dat werd me verteld toen ik belde voor informatie over mijn verzekering.
Ik zit bij Ditzo en daar staat op de site 90 dagen voor je uitgerekende datum dus ik heb gisteren gebeld en toen zeiden ze dat klopt niet je krijgt hem tussen de 30w en 35w. Ach.. nu heb ik hem toch niet nodig mocht ik nu bevallen mag dat toch niet thuis en moet de kleine toch nog in het zh blijven..
Het kraampakket staat bij de een toch ook onder het bed en bij de ander op de babykamer? Was echt geen enkel probleem hoor, ze willen vooral dat alles op 1 plek ligt. De kraamverzorgster gaf alles sowieso meteen een nieuwe plek