Is er nog iemand die een ongebruikt kraampakket heeft en het niet nodig heeft ? ik help hierbij een vriendin in nood dus als iemand hier een kraampakket heeft en die nog helemaal compleet is en er voor een klein prijsje vanaf wilt laat het even weten! ( zou de mijne graag geven maar zou hem zelf binnenkort nodig hebben)
Bij etos kan ze ook een kraampakket kopen. Ik heb ook nog wel een kraampakket over dacht ik maar ja omdat op te sturen kost ook weer geld behoorlijk veel. Kan ze beter zelf kopen.
die 2 dingen zijn goedkoop bij te kopen.. @ drogist kopen probleem is een volledig kraampakket is al snel 25/30 euro ( voor als je weinig hebt is het erg veel) even verhaal in het kort ze is 19 en weet pas net dat ze zwanger is en is al hoog zwanger en moet het ook nog eens alleen doen als studente ... ze moet al zoveel bij elkaar vinden en zoeken dus dacht help haar een handje
ik heb een deel van mijn pakket niet gebruikt en woon ook in nijkerk als je interesse hebt, kun je me een pb sturen groetjes
ja dan kost het een hoop geld ik woon helaas in Amsterdam heb een volledige pakket maar dan kost het weer een hoop verzendkosten gaat toch op gewicht succes met zoeken
Ik heb hem wel en ik wil hem wel opsturen.. Als je intresse hebt zal ik morgen precies kijken wat erin zit.. Laat maar weten