Ik ben nu bij vgz en ik heb bij hun het kraampakket aangevraagd. Per 1 jan. ga ik over op zilveren kruis. Ik heb het kraampakket bij vgz aan gevraagd want stel dat ik voor 1 jan. ga bevallen heb ik toch wat nodig voor me zelf ook al zou het een vroeg geboorte zijn. Ik ben aanvullend verzekerd dus verdien dat ook wel ... maar per 1 jan. ga ik dus over op zilveren kruis en tot 16 januari kan ik bij hun ook een kraampakket aan vragen... nu twijfel ik het zou doen... krijgen zij bericht van vgz dat ik al een kraampakket heb? Misschien dat hun dan een rekening sturen met de mededeling dat ik al 1 heb van de vorige... Nu zullen jullie denken wat moet je in hemels naam met 2 kraampakketten maar ik gebruik dan ook echt alles... vooral het kraamverband... dat is bij mij na 3 dagen al op en aangezien het bij de jongste 14 dagen duurde voor het helemaal stopte met bloedde en bij de oudste 40 dagen heb ik toch wat nodig... de alcohol flesjes komt altijd goed uit, de handgel ook en matje ook natuurlijk voor in bed of wat dan ook wat denken jullie?
Denk niet dat ze een rekening sturen hoor. Heb er ook een bij de friesland gehaald en straks ook nog een bij de nieuwe verzekering. Ben goed genoeg verzekerd, dus maak er ook gebruik van..
Ach, gewoon doen, als je er 2 wilt... je betaalt er idd voor en anders verhogen ze vanzelf de premies wel weer een keer.
Ik ben ook onlangs overgestapt van vgz naar cz en zei tegen vrouwtje van cz dat ik al een pakket had gekregen, maar ze zei het is een gratis pakket dus zeg het maar.. dus ik heb nu ook 2 pakketten staan zat ook weer leuk knuffeltje bij hihi
Moet je bij zilveren kruis ook weer opnieuw aanmelden boor 'kraamzorg'? Ik ben namelijk ook overgestapt van VGZ naar Zilveren Kruis.
Dan ga ik volgende week het kraampakket bestellen. Ben benieuwd wat voor leuks ze er bij doen... bij vgz zat er een knuffel in en een speelkleed in
Bij zilverenkruis doen ze een standaard kraam pakket van Natalis. Ik was dit jaar 1 ster verzekerd, nu heb ik deze veranderd naar 3 sterren voor 2014 dus ga meteen 1/1/14 mijn kraampakket bestellen... weet iemand toevallig hoe lang het duurt tot dat je het kraampakket ontvangt?
hmm ik vind het eigenlijk niet zo netjes hoor. Je hebt maar recht op 1 kraampakket. Toevallig als je overstapt weten ze niet dat je er al eentje hebt , maar eigenlijk is het fraude.. je hebt maar recht op 1tje. Tja, ik heb ook wel 10 pakken kraamverband extra erdoorheen gejaagd, maar ja die heb ik gewoon zelf bij de apotheek gekocht, anders had dat pakket niet eens door de deur gepast hier als dat allemaal in 1 doos had moeten zitten
Ik ben zelf ook overgestapt, maar heb geen 2e kraampakket aangevraagd. Om 2 redenen: de kleine kan dit jaar al komen terwijl ik nog bij de oude verzekeraar zit en daarnaast vond ik het ook niet heel netjes. Ik heb wel contact gehad met de nieuwe verzekeraar ivm doorgeven van de kraamzorg en de verloskundige e.d., over het kraampakket is verder niet gesproken. Maar nou ging net de deurbel hier. Wat denk je? Een kraampakket van m'n nieuwe verzekeraar! Ben nu al blij met deze verzekeraar door deze actie
Ja dat is wel zo handig, voor het kraamverband vooral. Dat zul je nodig hebben als je uit het ziekenhuis weer thuis bent.
Aan de ene kant betaal je ervoor. Maar aan de andere kant vraag ik me af wat je ermee moet! Ik heb de helft van het kraampakket nog staan. De celstofonderleggers die zijn wel handig maar de rest.... Ik heb ook man er op uit moeten sturen voor kraamverband. Lijkt me het minste om aan te schaffen.
Wat overblijft wordt hier ingezameld door de verloskundige en/of kraamhulp. Die verzenden een deel naar arme landen en bewaren een deel voor clienten die geen kraampakket krijgen en weinig geld hebben. Dus mijn restanten komen wel goed terecht hoor.
Vanmorgen gebeld voor een 2e kraampakket bij nieuwe zorgverzekering en morgen wordt het al bezorgd. Dat is echt heel snel. Wel weer van natalis. IK zal denk ik het zelfde kado krijgen als bij vgz.