Hier van de Menzis: Slabber Wasmand Dekentje Bordje en bestek Shampoo, badschuim, haarlotion, bodylotion, baby olie. Lekker verwend dus
Bij vgz kreeg ik er bij m'n zoontje een tummytub bij, en dit keer een speelkleed en een knuffeltje. Maakt zo'n pakket toch nog een beetje leuk
Ik heb die van Hema nog niet voorbij zien komen, dus voor wie nieuwsgierig is; Mutsje, broekje, shirtje, rompertje, slofjes, gebreid dekentje, diverse verzorgingsproducten voor je baby en natuurlijk het verband e.d. Ik vind het een royaal pakket!
Bij Zorg en Zekerheid kreeg ik vorig jaar vlak nadat ik had gemeld dat ik zwanger was een setje met buikcreme, borstencreme en olie voor m'n benen, in het kraampakket zat een badcape/doek, knuffel en verzorgingsspullen van natalis en vorige maand kreeg ik ook nog zo'n eerste hulp voor ouders boek (wat moet je doen als ze zich gebrand hebben enzo). Vond ik ook best royaal! Die van de Hema klinkt leuk! Ik hou van Hema
Ik had er zon schaap knuffeltje bij gekregen met zon trekkoort die geloof ik slaapliedjes speelt. (ik zit bij Univé)