Verzorgingsproducten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baukje1985, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    De oudste is bijna drie en heb van hem nog best veel verzorgingsproducten staan van zwitsal zoals wasgel, shampoo, crèmes etc. Op elke fles staat dat ze tot 12 maanden na openen houdbaar zijn. Zou dit echt zo'n vaart lopen denken jullie?

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    als het niet raar muf ruikt en nog goed is van kleur en niet klontert ofzo,
    dan zou je het nog wel kunnen gebruiken denk ik...
    en anders eerst zelf even testen onder de douche :)

3. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ja, kan me niet voorstellen dat shampoo of zeep ineens schadelijk wordt ofzo hoor. Wel zou inderdaad een olie ranzig kunnen worden (stink-vetgeur). Of dat de geur er wat af gaat ofzo misschien?

Ik denk dat ik elk product eventjes zou testen en bij twijfel niet zo gebruiken. Of de producten pas gebruiken na de eerste paar weken, zodat het suuuuper prille tere babyhuidje zekerweten de eerste paar weken het allerbeste krijgt. (Koop je een paar proefmonsters en die zitten ook veel in babydozen.)

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Kan prima hoor :)

5. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Is mij nog nooit opgevallen, dat daar een houdbaarheidsdatum op zit...

6. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    kan met gemak, de geur zal alleen minder worden meer niet

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    nou hier een fles bodylotion opengemaakt om aan te ruiken maar verder nooit gebruikt, en een kleine 2 jaar later een wat dubieuze substantie - schudden helpt even maar de volgende keer dat ik m openmaak weer hetzelfde...

8. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    Als de sustantie veranderd is zeker weggooien. Ik zou het persoonlijk niet meer gebruiken, zeker potten moet je na zo'n tijd weggooien. Zit je steeds met je vingers in en zo komen er bacteriën in. Shampoo en douchegel kunnen minder kwaad. Zeker van Zwitsal, want daar zit veel troep in om het goed te houden.

9. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    Als de sustantie veranderd is zeker weggooien. Ik zou het persoonlijk niet meer gebruiken, zeker potten moet je na zo'n tijd weggooien. Zit je steeds met je vingers in en zo komen er bacteriën in. Shampoo en douchegel kunnen minder kwaad. Zeker van Zwitsal, want daar zit veel troep in om het goed te houden.

Deel Deze Pagina