Kort onze situatie: Tamelijk lang..ml 193 ikke 172 Woon in landelijke omgeving..binnen notime op landweggetjes Budget rond de 700 Qua looks de mutsy evo urban nomad Maarrr ik twijfel...lees vanalles. Wat raden jullie aan?
Ik zou dan naar zo'n hele grote babywinkel gaan waar ze alle merken hebben staan. Dan kan je het in real life bekijken eb voelen.
Hier hetzelfde advies. Ik ging er zaterdag op uit voor een kinderwagen. Ik ging voor de Mutsy Evo of iets in die richting. Budget ca 750 euro (ik krijg hem kado). Ik ben niet echt een wandelaar. Voor mij waren de evo, de mutsy, de maxi cosi en de quinny te robuust en niet wendbaar genoeg. Ik kwam uiteindelijk uit op de x adventure Roady. Lichtgewicht, met 1 handeling in en uitklappen, in hoogte verstelbaar, enz. Ik had trouwens een baby bij om hem te testen, dan voel je wat beter hoe hij rijdt. Nu moet de praktijk het leren. Ik bedoel maar te zeggen dat iedereen andere dingen fijn vindt. Ik had absoluut niet verwacht op deze uit te komen. Je zal het zelf moeten voelen en ondervinden. Succes.
Hier ook hetzelfde advies. Ik had allerlei ideeën over kinderwagens, maar uiteindelijk beviel er maar één (een van een B-merk, dus had ik van te voren niet eens naar gekeken), dus was de keuze snel gemaakt.
Hier heeft de Prenatal bij de kinderwagen afdeling verschillende ondergronden (tegels, houten "bruggetje") zodat je de wagens op verschillende ondergronden uit kan proberen. Hier gekozen voor de Evo maar ben er nooit het bos mee in geweest. Succes met proefrijden!
Hier een lange vriend en wij zouden als we 1 kindje zouden krijgen voor de Mutsy Igo gaan volgens mij, omdat die stang uitschuifbaar was. Of was het toch de Evo? Weet het niet meer! Zou sowieso even naar grote baby zaken gaan en proef rijden! Succes!
Ik zou zeker bij zo'n grote winkel gaan informeren en proefrijden om de wagen vervolgens op Marktplaats te kopen. Veel plezier en succes!
Hier het bos binnen handbereik, dus we wilde een stevige wagen die daar goed kan rijden. Wij zijn uitgekomen op de maxi cosi mura 4. Idd gewoon eens gaan proefrijden in een winkel
Ik heb om die reden ook een mura 4. Lekker grote bak, stang in hoogte verstelbaar en door de vier wielen heel wendbaar en stabiel. Heb echt 20 wagens van duur tot goedkoop geprobeerd en daar had ik het beste gevoel bij.
Wie van jullie overweegt de Nuna Ivvi ? Ik vind dit een erg mooie wagen, mooier afgewerkt dan de Joolz (je ziet de ritsen gewoon zitten), heel makkelijk in gebruik en niet te vergeten een mooie grote boodschappen mand. Het enige verschil dat ik kon vinden was dat de nuna iets logger/zwaarder voelt met rijden dan de Joolz. Wie deelt zijn ervaring?
De Mutsy is hier gauw weggegaan... Nu de easywalker qtro...die doet het echt vele malen beter in bospaden en hobbelpaadjes. Ik zou zeggen zorg voor luchtbanden en vering op alle wielen, dat merk je echt....tenminste als je de wagen niet alleen op de normale stoepjes wil gebruiken. wat lengte betreft zou ik gewoon wat wagens proberen...
idd luchtbanden of die dikke foambanden. De mutsy evo viel voor ons vrij snel af. Foam banden veel te dun, niet stevig voor bospaden enz. Ook t zitje icm die banden is niet comfortable voor t kindje. Als je zoals ons veel t bos in gaat (dan bedoel ik echt bos en geen bos met aangelegde nette paden) dan gaat je kindje behoorlijk heen en weer in een hard kuipje icm slechte banden. Wij hebben 4jaar de urban jungle gebruikt. Echt ideaal voor bos en echt ieder terrein. Jammere is dat t kindje niet naar je toe kan kijken (zitje kan maar op 1 manier, de nieuwere kan t wel weer, maar met omslachtige manier) Maar verder echt een ideale wagen. Ook kijken naar grote banden (dus bugaboo cameleon, joolz enz vallen dan al af) ook qua prijs lees ik nu. Je hebt de mutsy IGO, die heeft wel alle opties, stang uitschuifbaar, luchtbanden als optie enz. Maar goed t moet ook je smaak zijn. Denk in een zaak als babydump oid je heel snel ziet welke wel en niet geschikt zijn. Dan gewoon de wagens naast elkaar zetten en gaan verglijken