Kraampakket

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Carro, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Heb je dan evengoed een kraampakket nodig?

2. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ja, je moet wel een kraampakket in huis hebben. Het kan gebeuren dat de bevaling anders loopt (bijvoorbeeld omdat je ineens toch thuis wilt bevallen of omdat er geen tijd meer is om naar het ziekenhuis te gaan) en dat je dan toch ineens een kraampakket nodig hebt.

3. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te weten. Thx!

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Ja ik heb hem wel gebruikt na een ziekenhuisbevalling. Het flesje alcohol om de thermometer schoon te maken, het kraamverband voor jezelf, de celstof ondermatjes voor in mijn bed om mijn onderkant dagelijks op de laten luchten, gaasjes om het naveltje schoon te maken.

5. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    daarnaast heb je kans dat je vliezen wel thuis breken en dan is je bed nat. In het kraampakket zit een matrasbeschermer en ook celstofmatjes.
    Die laatste zijn ook fijn als je vliezen zijn gebroken en/of je naar het ziekenhuis gaat om op je auto stoel te leggen. Anders kun je de stoel weggooien ;)
    Celstofmatjes zijn daarna ook fijn vanwege je bloedverlies, beschermt je matras/bank/stoel weer tijdens het slapen/rusten/zitten.
    En dan heb ik nog niet eens over de rest wat erin zit! Aanschaffen dus :D

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb em niet aangeschaft... Celstofmatjes, kraamverband, alcohol, gaasjes heb ik allemaal zelf gekocht. Bij de vorige is er letterlijk alleen de alcohol en het kraamverband er uit gehaald, dus ik vind het wel best ;) Ik vind het wel jammer van 25 euro als je het niet gebruikt.

De eerste werd in het buitenland in het ZH geboren en daar heb je helemaal niets in huis, ondanks dat je daar ook de kans hebt dat je niet in het zh bevalt ofzo. Dus t is me wel goed!

7. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik heb mijn zorgverzekering gebeld werd Door hun geleverd. Dus die kan je ook proberen

8. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    kreeg m gratis van mijn zorgverzekering. Je moet verplicht de spulletjes hebben voor de kraamhulp en je hebt het ook echt wel nodig. zoals de matjes, plastic op je matras, alcohol, watjes, kraamverband etc.

9. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Krijg je hem van de zorgverzekering?
    Anders zou ik de spullen gewoon los kopen, de helft heb je niet nodig.

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik had er een gekocht, maar kreeg er ook nog een via de verzekering.. beetje dubbel dus..

Deel Deze Pagina