Ik heb gister me kraampakket ontvangen en aangezien ik in het zieknhuis wil bevallen vraag ik me af wat ik dan allemaal moet meenemen. Ik neem aan dat ik niet alles hoef mee te nemen toch? groetjes Marijke
hoi Marijke, je hoeft niets mee te nemen uit je kraampakket als je in het ziekenhuis bevalt, daar hebben ze ook alles wat je nodig hebt. Voor als je weer thuis bent kun je dan nog de dingen gebruiken die je dan nodig hebt, zoals het kraamverband. Aangezien je waarschijnlijk veel over houdt kun je overwegen om je pakket te schenken aan Stichting Babyhope. Die zamelen spullen uit het kraampakket in die ze naar Benin (Afrika) sturen, waar de mensen ze heel hard nodig hebben. Voel je niet verplicht, het is maar een tip. Zie http://www.stichtingbabyhope.org/ Groetjes van Mirjam
Nee dat vond ik dus ook zo gek, ze zeiden dat ik dat pakket juist wel moest aanvragen, anders moet ik zelf iets van 25 euro in het ziekenhuis betalen Maar ja anders vraag ik het wel aan me eigen verloskundige. O ja ik beval trouwens in het geboortehotel van het ziekenhuis, ik weet niet of dat verschil maakt... groetjes Marijke
hoi Marijke, hoe het werkt in een kraamhotel weet ik eigenlijk niet. Dat moet je inderdaad maar even aan je verloskundige vragen. Mirjam