Zwakke bekkenbodem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minniemo, 26 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Wie heeft er nog meer een ontzettend zwakke bekken bodem? Sinds een week ben ik flink aan het hoesten, zo erg dat ik onderbroek met een maandverbandje moet dragen omdat ik anders met een natte broek loop.. Ben nu pas 10 weken, is toch niet normaal?

Bij mij vorige zwangerschap heb ik bij een bekken therapeut gelopen. Wordt toch weer flink trainen denk ik..

2. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Ik heb het in het begin van de zwangerschap ook gehad. Was flink verkouden en bleef maar hoesten en niezen. De eerste paar keer hoesten ging vaak wel goed, maar daarna ging het best vaaaaaak mis. Lang leve de inlegkruisjes toen. Het ging bij mij over toen de verkoudheid voorbij was.
    Heb wel bekken fysio maar dan voor andere klachten.

3. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ik heb ook klachten en het blijkt dat mijn bekkenbodem helemaal niets doet en dat daardoor ook een zware blaasverzakking en laat ook vaak wat beetjes lopen
    Miss helpt voor jou wel om naar een bekkenbodem fysio te gaan

4. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Volgende week donderdag moet ik weer naar de verloskundige. Dan ga ik dat ook even bespreken. Denk toch dat het goed is om langs een bekken fysio te gaan. Ben nog jong en wil geen dagelijkse problemen wat betreft urine verlies hebben..

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bekkenfysio idd en yoga! :D

Deel Deze Pagina