Hallo dames, Ik moet aanstaande dimsdag een suikertest doen. Nu gaven ze de tip iemand mee te nemen. Maar is dit echt nodig? Iedereen die werkt namelijk in de vroege morgen.
Ik kon nog prima autorijden daarna .. Nee het spul is echt vies maar na 2 uur wachten en daarna even een broodje eten voelde ik me weer prima. Succes in ieder geval
Hm, das minder. Mijn schoonzus zei ook al neem echt iemand mee als die mogelijkheid er is. Wou ook even wat ervaringen van hier.
Ik kon prima zelf terug naar huis, dus ik zou zeggen dat het niet nodig is. Maar iedereen reageert natuurlijk weer anders. Is ov of taxi eventueel een optie?
Ik ben alleen gegaan. Nergens last van gehad met autorijden. Pas uren later voelde ik me n beetje raar.
Ik vond het 2 uur wachten een hel en was blij dat mijn moeder mee was ... als ik het in het begin had geweten had ik hem bij voorbaat al geweigerd. Uiteindelijk waren mijn uitslagen goed hoor maar echt een enorme suiker dip gehad en meisje naast mij werd niet lekker er van ... Vorige week door de verloskundige gebelt of ik hem opnieuw wilde gaan doen omdat mijn kindje aan de grote kant is daar heb ik haar hartelijk voor bedankt. Uiteindelijk in overleg gekozen voor een andere bloedtest en hier bleek uit dat er niets aan den hand was.
Wat is de reden dat jij zo laat een suiker test hebt ? Hij moet normaal tussen de 24 ste en 28ste week
Om 2 uur daar iemand met mij te laten wachten vond ik wat overdreven. Ben wel opgehaald maar had achteraf prima kunnen rijden.
Ik heb de test bij beide zwangerschappen gehad. Ik vind het niet nodig iemand mee te nemen. Ik ben daarna ook gewoon gaan werken. Wel een tip om wat voor vermaak mee te nemen; ipad of boek ofzo. Anders duurt de wachttijd laaang!
Ik ben gewoon alleen geweest, enige reden voor mij zou zijn om iemand mee te nemen is gezelligheid dan gaan die 2 uur sneller om. Maar had geen probleem met naar huis rijden ofzo.
Ik had mijn man meegenomen omdat ik idd gelezen had dat je er goed beroerd van kon voelen. Achteraf niet nodig geweest. Ik mocht zelfs tijdens die twee uur gewoon weg, mocht niet overdreven veel wandelen. Maar als je een kantoorbaan heb zou je miss zelfs kunnen werken? Als het niet gaat vragen of een collega even mee rijd? Zou bij mij hier geen probleem zijn in ieder geval.
Ik was alleen, heerlink rustig. Werd nergens beroerd van, maar toen ik weg mocht ging ik al etend de deur uit. Dat had ik beter even kunnen laten zakken voordat ik weg ging. Want toen pas werd ik niet lekker. Mijn suiker bleek ook juist te laag ipv te hoog dus wellicht kwam het daarvan.
Ik heb de test begin deze maand gedaan. Heb toen niemand meegenomen en autorijden ging ook prima. Pas later op de dag begon ik mij raar te voelen.
Ik heb em woensdag gehad en had m'n man mee genomen. Vond het wel fijn. Was er ergggg ziek van en moest echt vechten om het binnen te houden terwijl ik helemaal niet zo'n zwakke maag heb. Ben er de rest van de dag ook helemaal slap en uitgeput van geweest. Ligt er dus echt maar aan hoe je lijf gaat reageren denk ik..
ik heb beide keren iemand mee gehad. Ben tussen door naar huis geweest en heb daar op bed gelegen. Ik vond het wel prettig dat er iemand mee was omdat ik beide keren na die tijd behoorlijk ziek, zwak en misselijk was. Zelfs na het eten van een broodje. Maar je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt!