Hoi Hoi Heb afgelopen zondag weer iets raars meegemaakt ik werd ineens heel moe en duizelig en toen begon ineens mijn linker kant van mijn lichaam te tintelen en dat was net een gevoel of je verdoofd was ik had geen kracht meer in mijn ledematen enzo... Nou heb ik dit in November al eerder gehad en ben ik hiervoor naar de dokter geweest maar die wilde en konden er niets aan doen qua onderzoeken omdat ze bang zijn dat dat schadelijk is voor die kleine... Maar nou heb ik sinds gisteren middag zo'n pijn in mijn onder rug en nou vraag ik me af of dat gewoon iets is wat bij een zwangerschap kan horen of dat het misschien toch heeft te maken met wat er zondag is gebeurd. Heb mijn vk gebeld en de zegt dat het kan dat het door de zwangerschap kan komen maar omdat ik natuurlijk ook zondag iets anders heb mee gemaakt weet ze niet of het daar mee te maken heeft.. Mijn dokter is er vandaag alleen voor spoed gevallen omdat ze weg zijn dus ik vroeg me af of er misschien nog meer mensen zijn die dit mee maken of hebben mee gemaakt....
Volgens mij komt dit vaker bij zwangerschappen voor. Het kan een beknelde zenuw zijn? Morgen toch maar effe naar je huisarts. Ik denk dat er straks meer antwoorden zijn want het komt echt meer voor dan je denkt. Heel veel sterkte. Gr
Ja ik bel morgen gewoon nog ff de huisarts en zie wel wat die zegt vond het gewoon zo toevallig dat dat na zoiets van zondag ineens op komt zetten of het was gewoon puur toeval... Thanx ...