hallo, ik zit op dit moment helemaal stuk, hier mijn verhaal: donderdag had ik een klein sliertje bloed ontdekt in wit vloed, het was echt maar minimaal... verder geen buikklachten ofzo. toch schrok ik hier van en heb naar de veloskundige gebeld, ik kon meteen komen voor een echo, hier was helaas niks op te zien en ik werd door gestuurd naar het ziekenhuis voor een inwendige echo... ook hier was geen kloppend hartje op te zien, ik zou volgens een cyclus van 28 dagen op die dag 7 weken en 3 dagen zwanger zijn, maar ik heb een hele onregelmatige cyclus! een keer 21, 33, 27 en zelfs een keer 40. nou dacht de arts dat ik misschien minder ver zwanger ben, maar toen ik haar vertelde dat mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 24-7 was en ik voor het eerst (licht) positief testte op 24 augustus, dacht ze dat de kans dan groter is dat het mis is gegaan. ik moet nu vrijdag weer terug voor een inwendige echo, wat denken jullie kan ik nog wat hoop houden en kan ik misschien toch minder ver zwanger zijn? of moet ik me op het ergste voorbereiden, wat ik al wel doe, maar ik lees hier weer verschillende verhalen op het forum, waardoor ik toch ga twijfelen... alvast bedankt! groetjes rebbel
Hi Rebbel, Ik vind het heel moeilijk, wil je hoop geven maar ook geen valse hoop... He tis echt even afwachten tot de echo vrijdag. STERKTE Imke