Hebben jullie iets gegeven aan kraamhulp?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door suzy28, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Was ik even benieuwd naar, hebben jullie een bedankje/kadootje aan de kraamhulp gegeven toen ze wegging? Ik weet dat het haar werk is maar misschien een attentie als blijk van waardering ofzoiets? En zo ja, wat hebben jullie gegeven?

2. Wij hebben vorige keer een hele mooie schaal laten opmaken.
    Ze was er erg blij mee....
    en nu...3 jaar later, staat de schaal nog bij haar binnen, alleen met andere dingetjes.
    Ook hebben we een foto van Esmee in een lijstje gegeven met op t lijstje dr naam en geboortedatum

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Wij hebben haar een bosje bloemen gegeven als blij van waardering

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wij een pakketje met producten typisch uit onze woonplaats. En het geboortekaartje en een paar foto's van ons zoontje voor in haar plakboek.

5. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik heb haar een bos bloemen en een doos Merci gegeven. Ik was erg blij met haar! Nu spreek ik haar nog heel af en toe via Hyves, best grappig.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    mag ik iets vragen? natuurlijk hartstikke leuk om iets te geven! Maar is dat "normaal"?
    Wordt dat meestal gedaan? natuurlijk is het fijn als je een fijne kraamhulp hebt gehad, maar 't is ook gewoon haar werk.
    Ik heb vannacht de hele nacht opgezeten met een ziek kind, van een ander dus.
    's ochtends moeder gebeld, kind gehaald en niks geen dank of wat dan ook. (wel vervelend hoor, vandaag, krijg ik te horen) dan denk ik, waarom zijn sommige dingen in bepaalde beroepen wel normaal en bij anderen weer helemaal niet?
    Wij zorgen het hele jaar door voor speciale kids, maar krijgen nooit wat.
    Sorry, vroeg me alleen af hoe het komt dat dit normaal is?
    Hihi, ik voel me een beetje ondergewaardeerd op mn werk, hahaha:)

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mooie bos bloemen

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Een bos bloemen en een foto van Dylan en haar.

9. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Wat is jou werk als ik vragen mag?
    Overigens ben ik het wel met je eens dat het gewoon haar werk is, maar ze heeft mij er gewoon goed doorheen gesleept na een vervelende ziekenhuis opname. Ik heb er door haar weer een beetje vertrouwen in gekregen.

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    We hebben niet echt iets gegeven (afgezien van een geboortekaartje), maar haar wel bewust een compliment gemaakt in de beoordeling. En ook nog verteld dat we het heel erg hebben gewaardeerd wat ze allemaal had gedaan.

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nee want we hadden 3 dames in 4 dagen.. :p

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    de eerste ene leuk plantje
    maar heb er daarna nog 2 gehad en was ik het helemaal zat dus toen niks meer gegeven ;)

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het is inderdaad haar werk, maar ik had het echt enorm getroffen met mijn kraamhulp en vond een cadeautje gewoon leuk om te geven.
    Sowieso heb ik een zwak voor mensen die in de verzorging werken, dat lijkt me namelijk een vreselijk beroep, die verdienen zo af en toe wel wat extra's.
    Ik heb een bloemenbon met een doosje merci gegeven.

Maar voel je niet verplicht.

In mijn werk als leerkracht op een basisschool krijg ik ook regelmatig cadeautjes, bijv. aan het einde van het schooljaar, hartstikke leuk.
    De kinderen waar ik echter nooit iets van krijg vind ik echter ook heel lief en daar doe ik ook mijn best voor :D .

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    ik werk als vpk/ persoonlijk begeleider op een logeerhuis voor verst bep kids..
    Dus loop de hele dag voor de kids van een ander te zorgen, zodat zij even de handen vrij hebben. Ik vind het heerlijk werk hoor, daar niet van. Maar de waardering is ver te zoeken, zowel in je salaris, vanuit je omgeving als van de ouders.

maar goed, zo;n kraamverzorgster is natuurlijk ook wel heel speciaal, die is er echt de eerste dagen..

Naja, ik zie het wel.
    Ik geef mezelf iig binnenkort maar weer eens een bloemetje, hahaha

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Wij hebben een doosje met douchespulletjes gegeven. Ach, of het nou bij haar werk hoort of niet, ik had een prima hulp, was ik niet tevreden geweest, dan had ze waarschijnlijk ook niets gekregen.

16. Niet meer actief

bloemen met merci en geboortekaartje.. het was gewoon een super vrouw!

17. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hadden ook een super vrouw dus we hebben haar 2 kaartjes voor blijdorp gegeven. doordat ik daar werk kwam ons gesprek er een keer op dat ze daar toch weer eens moest gaan kijken. Dus hebben we haar 2 kaartjes gegeven. vond ze erg leuk

18. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier ook niks gegevens want wij hadden 4 dames in de 7 dagen dat er iemand geweest is.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

een bon va Etos, dan kon ze zelf iets leuks kopen. elke week een doos Dove of Merci komt je ook de keel uit hangen leek mij

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    onze kraamhulp was er voor de paasdagen wij hebben haar zo'n groot paasei met kleine eitjes erin gegeven. ze stond er echt van te kijken ze zei dat ze bijna nooit meer wat krijgt.

Deel Deze Pagina