Super vervelend hoe je je voelt. Begrijp precies hoe je je voelt. Ik heb ook zoveel gehuild toen. Stomme hormonsters. Heb je geen vriendin of goede buurvrouw of familielid die op de koffie kan komen? Dan heb je beetje afleiding. Ik vond dat toen erg fijn in het begin. Kan je voor je mogelijk CTS geen spalk lenen van iemand? Of eentje kopen. Zijn niet duur. Misschien helpt het wat.
Ik zei voor de bevalling ook tegen iedereen dat ik geen last zou hebben van kraamtranen, nou ik heb t geweten, vooral toen de zuster weg ging, dat vond ik toch wel zo erg! voor me gevoel stond ik er nu helemaal alleen voor Meid, je hebt je baby pas 6 dagen, dat is allemaal gewoon ff wennen, en dat komt vanzelf, je moet gewoon even een ritme krijgen in het 'nieuwe' wereldje! geniet ervan!!
Heb me helemaal gek gehuild, ik voelde me zo overdonderd!! Nu nog steeds wel emotioneel maar echt al veel beter. Tijd is het enige dat echt helpt; tijd, rust pakken, erover praten, beetje naar buiten eb af en toe iets doen dat niets met de baby te maken heeft... Ik vond in m'n eentje naar de etos al een uitje