Wie o wie kan mij helpen met mijn icsi vraag?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope1983, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw op deze forum,
    Ik zou graag mijn verhaal met jullie willen delen en graag jullie mening willen horen!

Ik ben sinds 3jaar samen met mijn verloofden.
    Nu hebben wij sinds kort gehoord dat als wij kinderen willen wij dit via icsi zouden moeten doen.

Nu heb ik 20feb punctie gehad, waarvan 1 goede embryo uit gekomen is!
    Nu bleek dat ik zwanger was geraakt van de eerste icsi,wij waren in de wolken.

Nu werd ik wel ziek gelukkig na paar dagen knapte ik op!
    Na een tijdje kreeg ik veel krampen en verloor ik bruin/roze bloed vooral 2x in de nacht veel.
    Ik was meteen bang voor een mk dus ik belde meteen vk op en ik kon die vrijdag komen voor echo!
    Daar zag ik kleine embryo zitten met kloppend hartje, ik was super blij!

Vlak na weekend weer veel krampen, die maandag weer echo gemaakt en gelukkig zag alles er goed uit!

Die week zou ik de donderdag, weer echo krijgen omdat ik morgen 7weken zwanger zou zijn.
    Helaas minder goed nieuws vandaag :( geen hartslag zag de dokter en hij vond embryo ook veelste klein, naast embryo zag hij wel vruchtzakje.

Dus dat was mijn zwangerschap, het gekke is en ook mijn vraag aan jullie, ik voel mij nog zwanger,pijnlijke borsten en super misselijk!
    Heeft iemand dit ook mee gemaakt, en toch een positieve afliep?

Hoop snel van jullie te horen!

Mvg Hope

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Geen ervaring. Maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Geef de moed niet op maar geef je emoties nu ook even de tijd.

Ik was ook zwanger van mijn eerste icsi maar dit ging al met 4.2 mis dus niet Goes genesteld maar mijn hcg bleef wel de eerste 2 weken nog stijgen en daarna daalde hij langzaam.

Als het hartje niet meer klopt ben ik bang dat het echt mis is. Misschien doordat het vruchtje er nog wel zit dat je symptomen aanhouden. Maar daar kan een ander ke vast een duidelijker antwoord op geven.

Sterkte!

3. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je bericht,

Ja we moeten het nog een plekje geven!
    Vooral omdat wij het via icsi doen valt het zwaarder!
    Hoop dat gegund is om moeder te worden in mijn leven😢

Al mijn vrienden hebben gezin etc doet pijn!

We hebben nog een beetje hoop! Maar dinsdag weten we het zeker! Vrees het ergste 😔

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb in je andere topic gereageerd.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Sterkte!
    Dat zwanger voelen zal je blijven door hormonen en je naam ook utogestan toch?
    Ik voelde mij pas niet zwanger toen ik bevallen was..

6. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ik nam utogestan,

Ik kan gewoon niet geloven dat het weg is! Heb gevoel dat het er nog is en leeft in mij 😢

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat is nu het plan van aanpak dan? Nog een keer voor een echo, afwachten? Sterkte!

8. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja a.s dinsdag heb ik nog een echo, en daarna heb ik gesprek hoe nu verder! Mk op natuurlijke manier weg laten gaan of met pillen!

Deel Deze Pagina