Ik was die kraamverbanden na één dag al spuugzat. Ben toen overgegaan op iets van Libresse met vleugels voor 's nachts en iets van Always zonder vleugels voor overdag, gaat prima hoor. Gewoon iedere keer dat je naar het toilet gaat even vervangen, dan heb je geen last van een 'broeierig' gevoel en lek je ook heus niet door.
ik had 3 pakken in mn pakket zitten en toen was het ook bijna over...toen heb ik inlegkruisjes gebruikt.... Ik vond het erg fijn zitten...fijner dan maandverband...het gaat niet op een propje zitten wat ik op de één of andere manier altijd heb met maandverband en als ik ging zitten deed het geen pijn aan mn hechtingen....bij maandverband wel...
Ik heb van dat goedkope maandverband bij de kruidvat gehaal 45 cent per pak ofzo. Zonder plastic laagje. Bevalt prima.
uhm.. zo'n twee weekjes heb ik kraamverband gehad, toen ben ik over gegaan naar kotex (zwarte verpakking) en ik gebruik nu inlegkruisjes... X
Na 1,5 week pas van het kraamverband af. Gewoon maandverband begon te irriteren bij de hechtingen. Toen het maandverband van de Aldi geprobeerd. Ideaal! Nergens last van. En lekker goedkoop!