Kraamverband

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door HabibiAna, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik was die kraamverbanden na één dag al spuugzat.
    Ben toen overgegaan op iets van Libresse met vleugels voor 's nachts en iets van Always zonder vleugels voor overdag, gaat prima hoor. Gewoon iedere keer dat je naar het toilet gaat even vervangen, dan heb je geen last van een 'broeierig' gevoel en lek je ook heus niet door.

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik had 3 pakken in mn pakket zitten en toen was het ook bijna over...toen heb ik inlegkruisjes gebruikt....
    Ik vond het erg fijn zitten...fijner dan maandverband...het gaat niet op een propje zitten wat ik op de één of andere manier altijd heb met maandverband en als ik ging zitten deed het geen pijn aan mn hechtingen....bij maandverband wel...

3. Doekie

Doekie Lid

29 jun 2009
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van dat goedkope maandverband bij de kruidvat gehaal 45 cent per pak ofzo. Zonder plastic laagje. Bevalt prima.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    uhm.. zo'n twee weekjes heb ik kraamverband gehad, toen ben ik over gegaan naar kotex (zwarte verpakking) en ik gebruik nu inlegkruisjes...

X

5. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Na 1,5 week pas van het kraamverband af. Gewoon maandverband begon te irriteren bij de hechtingen. Toen het maandverband van de Aldi geprobeerd. Ideaal! Nergens last van. En lekker goedkoop!

Deel Deze Pagina