Geboortesticker, eerst ramen wassen?

Discussion in 'Kraamtijd' started by ratatosk, Jul 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Wij hebben deze keer als geboorteaankondiging een geboortesticker.
    Onze ramen worden niet elke maand aan de buitenkant gewassen, ze zijn op dit moment niet vies maar ook niet superschoon.
    Zou ik die eerst moeten wassen voor we de sticker erop plakken? En zou ik dat dan nu al kunnen doen, of moet dat net voor het plakken?

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Leuk een raamsticker!
    Wij hebben onze ramen volgens mij niet gewassen voordat we de sticker erop hebben geplakt (onze sticker was aan de binnenkant van de raam geplakt) Maar wat let je om het te doen? Als je er de energie voor hebt zou ik het nu al doen, maar je kunt ook aan je man vragen of ie het doet als de kleine er is.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Die van ons moet aan de buitenkant geplakt worden.
    Ik wil dat graag samendoen met manlief, het liefst wanneer de weeën goed bezig zijn. Manlief is qua motoriek echt een man en hij zou die sticker vermorzelen :p. Dus ik wil er graag zelf aan meehelpen en dat lukt me waarschijnlijk niet als ik net bevallen ben.

Misschien was ik zo de ramen nog wel, een keer extra kan natuurlijk geen kwaad. Ik kan alleen niet zo goed meer vooruit.

4. tulip

tulip Niet meer actief

en even met een scheutje ammoniak erin (je man dan natuurlijk) om te ontvetten.

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,199
    113
    Brabant
    ( wil niet eigenwijs zijn, maar weet je zeker dat die aan de buitenkant moet?;))

En trouwens, wat wij deden was: nat sprayen met glassex, daar de sticker op en daarna droog trekken. Zal voor de buitenkant vast ook wel werken!;)

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Hij zou mooier zijn als ik hem aan de buitenkant zou plakken dus dat advies heb ik dan maar aangenomen :). Heb er stiekem wel een beetje spijt van omdat we nu dus buiten moeten gaan staan plakken maar hij ligt al op de kast dus we doen het maar.
    Dus net van te voren ontvetten en dan plakken maar! Gaan we doen :).

7. tulip

tulip Niet meer actief

suc6 en ook met de rest he;)

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Bedankt :D.

9. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Wij hebben het stukje raam waar de sticker op geplakt moest worden gewassen en dat was het :p

10. PeTera

PeTera Actief lid

May 11, 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben de sticker op een groot stuk plexiglas geplakt en dat voor het raam gezet. Dan heb je er later ook nog wat aan ;)

11. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou je dat nou wel doen dat opplakken voor de baby geboren is? Dan weten mensen de naam al als die er op staat en dat je bezig bent met bevallen.
    En de kraamhulp of een oma wil je man vast wel even helpen met versieren.
    Sommige dingen gewoon uit handen geven hoor;)

12. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    We hebben rolluiken ;).

13. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0