verf van fopspeen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb hier een speen van bibi met een cowboy en cactus op het schildje. nu zag ik net dat de verf er vanaf gaat. lijkt mij dat dit toch niet echt moet kunnen. heb nog wel zon zelfde speen in huis kijken of het daar ook bij is,. ik heb ook nog een speen van philips avent liggen (zon doorzichtige met een ronde speen, geen afgeplatte) iemand ervaring met deze speen?

ga morgen wel een nieuwe kopen maar voor vannacht moet ik toch ook wat...

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    die van die cowboy heeft dice ook wij hebben er geen problemen mee

3. henkie24

heb ik een miskoop denk. heb nu een nieuwe gepakt met indianen erop. daar is het niet bij. man zei misschien door het uitkoken. doe ik zo es af en toe.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    is normaal hoor, ik kookte ze ook altijd uit en dan ging de afbeelding eraf. het kan in elk geval geen kwaad.

5. henkie24

ok bedankt! :D nou ja hij ligt nu al in de vuilnisbak.... en ze sabbelt nu lekker op een verse speen hahaha. maar goed weet ik het voor de volgende keer ;)

6. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Wij hebben hetzelfde met die cowboyspeen, ik heb de verf er met een schuursponsje afgehaald.

7. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    ps wij hebben die met indianen ook en die doet hetzelfde ;)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Lekker nuttig dan zo'n afbeelding :rolleyes:
    Maar vreemd hoor dat zoiets er af kan... Wie kookt er nou niet zn spenen uit voor gebruik?

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Bij mij gaat de verf ook van de Bibi fopspeen af. Volgens mij niets om je druk om te maken al vind ik het nooit zo mooi staan, maar het kan geen kwaad voor je kindje ofzo.

Mijn zoontje heeft ook Avent fopspenen en vind deze zeker zo fijn als de bibi fopspenen. Ik heb gemerkt dat mijn zoontje de Avent speen beter en langer inhoudt dan een bibi speen. Wellicht iets om uit te proberen, hoef je ook minder heen en weer te lopen om het speentje in te doen! En de verf kan er niet van af...

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    waarom gaat de afbeelding er bij ons niet eraf dan heb het bij geen 1 gehad trouwens

11. henkie24

was idd van plan om eens de avent speen te gaan kopen. ;)

Deel Deze Pagina