ik heb hier een speen van bibi met een cowboy en cactus op het schildje. nu zag ik net dat de verf er vanaf gaat. lijkt mij dat dit toch niet echt moet kunnen. heb nog wel zon zelfde speen in huis kijken of het daar ook bij is,. ik heb ook nog een speen van philips avent liggen (zon doorzichtige met een ronde speen, geen afgeplatte) iemand ervaring met deze speen? ga morgen wel een nieuwe kopen maar voor vannacht moet ik toch ook wat...
heb ik een miskoop denk. heb nu een nieuwe gepakt met indianen erop. daar is het niet bij. man zei misschien door het uitkoken. doe ik zo es af en toe.
is normaal hoor, ik kookte ze ook altijd uit en dan ging de afbeelding eraf. het kan in elk geval geen kwaad.
ok bedankt! nou ja hij ligt nu al in de vuilnisbak.... en ze sabbelt nu lekker op een verse speen hahaha. maar goed weet ik het voor de volgende keer
Lekker nuttig dan zo'n afbeelding Maar vreemd hoor dat zoiets er af kan... Wie kookt er nou niet zn spenen uit voor gebruik?
Bij mij gaat de verf ook van de Bibi fopspeen af. Volgens mij niets om je druk om te maken al vind ik het nooit zo mooi staan, maar het kan geen kwaad voor je kindje ofzo. Mijn zoontje heeft ook Avent fopspenen en vind deze zeker zo fijn als de bibi fopspenen. Ik heb gemerkt dat mijn zoontje de Avent speen beter en langer inhoudt dan een bibi speen. Wellicht iets om uit te proberen, hoef je ook minder heen en weer te lopen om het speentje in te doen! En de verf kan er niet van af...