Graag zou ik van jullie willen weten, - Waar heb je je box hebben gekocht? - Heb je voor nieuw of tweedehands gekozen? - Met of zonder onderlade? - Met of zonder wieltjes? Alvast bedankt dames! Liefs Gwen
hihi nou mooi toch?! Bedankt voor je reactie. Ik zat net even op marktplaats te kijken en er staan toch wel mooie tweedehands boxen op. Ik vind ze nieuw nogal prijzig hoor. (net als de rest trouwens) Groetjes Gwen
- Gekregen van mijn nichtje - en dus tweedehands - onderlade - geen wieltjes De onderlade vind ik echt heel erg handig! Liggen allemaal spuugdoekjes/hydrofielen/luiers/billendoekjes/speelgoed in. Toen Eva klein was ook billencrème enzo, maar dat doe ik nu waarschijnlijk niet omdat het dan niet veilig ligt voor Eva Wielen heb ik nooit gemist, de box blijft lekker op z'n plek staan. Verder in huis of in de tuin gebruik ik dan boxkleden of de wipper waar de baby dan even op kan liggen.
hier ook toen een 2 hands box die van mij was er voor het 1 e jaar al uit en was er met geen ...... meer in te krijgen anja
- Bij de babydump. - Nieuw dus. Had ook op marktplaats gekeken, maar daar was een tweedehands box bijna net zo duur als een nieuwe. Dus toen maar voor nieuw gekozen. Kan onze zoon zelf voor die 20 tandafdrukken achterlaten. - Geen lade, past het speelgoed toch niet allemaal in + dat ik nu onder de box veel makkelijker schoon kan maken (erg handig met hond en 2 katten). Hebben zo'n zak die aan de box hangt. - Geen wieltjes, maar dat was niet heel bewust. Maar ik mis ze niet.
- Waar heb je je box hebben gekocht? Marktplaats - Heb je voor nieuw of tweedehands gekozen? Tweedehands - Met of zonder onderlade? Met onderlade. - Met of zonder wieltjes? Met wieltjes. We hebben honden rond lopen, en dan kun je hem heel makkelijk van zijn plek afhalen.
- Waar heb je je box hebben gekocht? Babydump - Heb je voor nieuw of tweedehands gekozen? nieuw dus. Wilde eigenlijk wel een 2de-handse, want die krengen zijn nieuw nog best duur. Maar ik wilde persé een witte en er niet te ver voor rijden (jaja, ik had nogal wat eisen ) en een witte box kon ik bij ons in de buurt via MP eigenlijk niet echt vinden. Omdat ik geen zin had om nog verder te zoeken toch maar een nieuwe gekocht. - Met of zonder onderlade? met - Met of zonder wieltjes? zonder
Bedankt voor de reacties dames. Een lade leek me wel handig, had mijn vorige box ook. En wieltjes leken me ook wel handig i.v.m. onze huisdieren en schoonmaken. Toch zijn er maar weinig boxen met wieltjes volgens mij. Groetjess!
Babypark, type Louise, met lade en wieltjes. Heel makkelijk, kan je 'm nog een verplaatsen om wat voor reden dan ook. Zo'n lade vind ik echt een aanrader voor speelgoed e.d. Overigens zijn er redelijk wat boxen met wielen hoor.
Bij Babydump, we kregen hem gratis bij onze kinderkamer. Het is een box van Bopita, een ronde met wieltjes en zonder lade. Wieltjes is wel héél handig om te poetsen.
Een box van Bopita met lade en zonder wieltjes. Wij hebben een showroommodel op de kop getikt bij babyplanet. Box was daardoor 120 euro afgesprijsd!
Wij hebben 'm gekocht bij Babydump. Donkergrijze vierkante box van Bopita, zonder wielen maar wel met lade. Kostte 215 met 15% korting. (normaal 250)
- Waar heb je je box hebben gekocht? Prenatal, het is overigens een box van Bopita - Heb je voor nieuw of tweedehands gekozen? Nieuw - Met of zonder onderlade? Zonder onderlade. Wilde eerst wel een met lade, maar die was 100 euro duurder. En als je dan kijkt wat er in die lade past, dan is dat bijna niks. - Met of zonder wieltjes? Zonder wieltjes, omdat er geen lade onder zit kun je er gewoon onder door stofzuigen/dweilen.