Kraamvisite, hellupp!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door brabantse1982, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij ons heeft bijna niemand van de kraamvisite Ayla vast gehouden. Ik wilde het zelf niet en vond het ook niet nodig. Wakker maken als ze lag te slapen vind ik helemaal uit den boze, maar dat heeft gelukkig niemand gedaan. Hadden ze ook niet moeten proberen overigens! Dus nee, ik vind je niet ego.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik liet echt niemand toe om mijn zoontje vast te houden.oma ook niet. niemand heeft dat dan ook verder gevragd of zo. mensen begrijpen wel als je zegt dat je het niet wilt.wakker maken?ik zou diegene echt slaan of zo. zeg het gewoon aan de mensen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Niets doen waar je je niet prettig bij voelt.
    Wij waren gemakkelijk. Slaapt het kind, dan slaapt het en dan blijft het liggen (bij voorkeur in bed). Vasthouden mag maar alleen op aangeven van papa of mama (en dat was dus niet iedereen). Ik vond het zelf niet zo'n enorm probleem maar dat ben ik. Als je het wel onprettig vindt niet doen... (wel even bedenken wat dat betekent voor de nieuwbakken opa's, oma's en tantes / ooms)

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Helemaal met je eens! Wij hebben haar ook alleen zelf vast gehouden de eerste dagen. Ze was ook erg klein en kon zich niet goed warm houden, wat een goed excuus was om haar ook lekker te laten liggen. Verder hebben alleen en oma's haar vast gehouden na een paar dagen. De opa's durfden niet haha. Toen ze wat sterker was vond ik het wel prima dat meer mensen haar even vast hielden als ze wakker was, maar echt niet van hand tot hand en ook zeker niet wakker maken.
    Als je je er niet goed bij voelt echt niet doen!

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    IK wil en doe het niet, bij de eerst egebeurd ehet dus wel terwijl ik dta iegnelijk niet wilde heb daar zon spijt van!!!
    Bij de tweede die gaf ik gewoon niet af!!!en nu bewaak ik dr straks ook met mn leven hihihih ABLIJVEN!!! zeker als ze slapen zijn z enu helemaal betoetert!!!

HEt is mjin kind dus afblijven en ze hebben maar te luisteren.
    Kind is ne top de wereld en dan dat gepluk aan zon kleintje en ach degen die he tniet begrijpen hebben gewoon PECH!!

6. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Slapen is slapen bij mij! Als hij op zijn bedje ligt als er visite komt mogen ze even om het hoekje kijken en laat ik hem lekker liggen.
    Als hij wakker is laat ik hem ook niet iedereen vast houden. Merkte de eerste paar dagen dat hij hier erg onrustig van werd dus ik hou hem gewoon lekker zelf vast of hij ligt lekker in de box. Misschien dat mensen het jammer vinden maar anders zit ik later die avond met een overstuur kind. Jammer voor de kraamvisite dus.

Doe waar je je goed bij voelt!

7. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.
    hier hebben wij een makkelijke dochter en mama dus ik heb haar wel gegeven aan de visite, ook niet aan iedereen alleen mensen waar het goed bij voelde. de kraam visite hebben wij altijd gepland wanneer ze een voeding nodig had zo dat ze een beetje wakker was.
    Ook het slapen is hier slapen dat is nog steeds zo.
    alleen de voedingen en verschoningen hebben wij altijd zelf gedaan tot ze ongeveer een maand of 5 was toen pas mochten andere mensen de voeding geven.
    Ik moet wel zeggen dat ze nu een beetje eenkennig begint te worden en zeker als ze bij een ander is en dan mag ze lekker bij mij op schoot zitten. mijn schoonmoeder wilt haar dan altijd kroelen en zo en aanraken en koekie koekie zeggen ik word daar niet goed van. maar ja vandaag of morgen gaan we er weer wat van zeggen dan komt het ook goed.

ik leev op mijn gevoel vanaf het moment dat nze dochter geboren is, lijkt mij toch het beste voor iedereen

Deel Deze Pagina