Kraamvisite kadootje voor grote broer

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaas, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ga binnenkort op kraamvisite en wil een kleinigheidje meenemen voor de grote broer. Hebben jullie een bijzonder idee? Of zal ik gewoon een boekje, puzzeltje of zoiets meenemen?

Groetjes!

2. Ik zou in ieder geval iets meenemen wat echt op hem is gericht. Dus geen boekjes over grote broer zijn of iets dergelijks, maar juist iets wat niet baby-gerelateerd is. Vind het wel lief dat je eraan denkt, zijn genoeg mensen die het vergeten! :)

3. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh juist niet? Ik zat wel een beetje die kant op te denken, maar die boekjes zijn vooral over het grote broer worden, maar ja dat is ie nu al inmiddels. Ok. Hij is gek op duplo, dus misschien een klein doosje duplo?

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ja zoiets zou ik idd doen. even iets niet op de baby gericht maar alleen voor hem! duplo, auto voor buiten, leuke disney bal, stoepkrijt,

5. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, thanks meiden! Ga ik dat doen!

6. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.030
    292
    83
    Vrouw
    Ik heb voor grote zus gewoon een eigen boek gekocht. Heeft niks met het grote zus zijn te maken, maar gewoon een leuk eigen boek kado.

7. beccie

beccie Niet meer actief

Mijn zoon kreeg ook gewoon normale dingetjes van kraamvisite.
    bv wat hotweels auto`s of kleurboek met stiften.

alles draait al om de baby en iedereen zegt constant al zo nu ben je grote broer, en ohh leuk he een zusje.
    het is leuk dat ze ook even iets voor zichzelf hebben wat niet om de baby gaat.
    tenminste mijn zoon vond dat toen echt leuk even wat anders te krijgen. hij was hier toen ongeveer 3,5

8. tuc

tuc Niet meer actief

Idd iets wat voor hem leuk is..moet zeggen dat het mijn dochter niet veel uit had gemaakt wat het was die vond het elke keer weer geweldig dat zij iets kreeg...voornamelijk kleur/knutselboeken, knutselkoffers, kralen/sieradenrijgsetjes

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Onze oudste kreeg bellenblaas ( blijft leuk), stoepkrijt, kleurboeken , potloodjes, stickerboeken... En elke x opnieuw zijn se er blij mee :)

Deel Deze Pagina