Mijn vriend gaat vanaf begin december (ik ben de 14e uitgerekend) naar buiten.Dit vind hij zelf beter, en ik ook. Vanaf begin december is ons huis rook vrij, diegene die roken kunnen buiten gaan staan. En als ze daarom niet komen, dan komen ze maar niet. Jouw gezondheid en de kleine is toch echt belangrijker, dan een sigaretje.
idd! Wat is het nou voor moeite om die paar minuten je sigaret buiten op te roken als je bij iemand op bezoek bent?
Dank je wel voor alle reacties!! We zijn er ook echt klaar mee nu, afgelopen! Die vriend is ook geen goede vriend als hij onze wensen in de wind slaat. Ik ben niet anti roken ofzo.. mijn man rookt al zo lang ik hem ken maar hij gaat altijd en overal netjes buiten staan. Ik vind het gewoon egoistisch van die mensen! Mijn meisje gaat gewoon niet in de rook liggen, klaar!!!
Dan komen ze toch niet, als ze het roken belangrijker vinden dan jullie prachtig kindje. Nu weet je precies wat je aan hun hebt, helemaal niets! Mag ik dan niet in hun plaats op kraamvisite komen? Kan nooit genoeg krijgen om naar zo'n kleintje te kijken . En by the way ik rook niet .
Jeetje wat erg dat mensen zo belachelijk kunnen doen! Jouw huis jouw regels! Zijn ze het er niet mee eens dan blijven ze maar weg!