Zo gaan wij het ook doen, de kaartjes later versturen. De ouders mogen wel langs komen en daarmee ook de broers en zussen, want anders kunnen de ouders van mijn man hier niet komen. Maar niet elke dag bezoek en de eerste dagen alleen de ouders (en de broer/zus die ze brengt). Ik wil het rustig hebben de eerste tijd en zelf lekker genieten van ons nieuwe gezinnetje!
Ik herken het wel hoor! Vond het ook niet leuk. Het 'geluk' was dat ze net 12 wk in het ziekenhuis had gelegen en mensen het dus goed begrepen als ik ze vroeg hun handen te wassen/desinfecteren. Sommigen wouden haar uit zichzelf al niet vasthouden, vond ik heeeeelemaal niet erg
ik had het zelf niet, maar ik lees het wel vaak hier. schijnt dus wel normaal te zijn als je er moeite mee hebt. niets om je verder zorgen om te maken hoor. ik ben dan weer zo'n gek die het heerlijk vind om anderen met mijn kind te zien tutten
ik denk dat veel mama's dat wel een beetje hebben. Ik had ook toen zoiets van, hoeist nou, elke keer van hand naar hand, kind word helemaal overstuur. Maar dat is meestal niet zo, dat is denk ik dat je beschermend bent naar je kindje. Denk dat 9 vd 10 mama's dat wel hebben, komt best goed. hihi
Is niet raar hoor ik heb dit ook gehad op de dag dat ik net thuis was kwam de hele Fam. Al langs erg vermoeiend ze doken allemaal de box in maar mijn kraam hulp was er erg handig ze zag snel dat het me niet lekker zat en heeft toen iedereen handen laten wassen. Het ergste vond ik toen mijn zwager plus vriendin en me nichtje nog in de avond kwamen ze hadden gebelt en ik had gevraagd of iedereen daar wel gezond was omdat ze nog al heel vaak ziek zijn en ze zeiden aan de telefoon van nee hoor er is niemand ziek, vervolgens was mijn nichtje verkouden en had ze oorontsteking aaaa nou dacht dat ik gek werd. Dus je bent echt niet de enige hoor. Jij bent de moeder en jij bepaald wat er gebeurt en wie wel of niet vasthoud of wie er wel of niet aanraakt. Groetjes gaga
Je kindje niet graag uit handen geven kan ik inkomen. Dat hoor je vaker. Maar nee sorrie, ik snap je ook niet. Kan er niet over meepraten.
nee ik vind idd dat je overdrijft. Ik heb er ook totaal geen moeite mee. Wel heb ik moeite met mensen die met een snotneus of stikverkouden op kraamvisite gaan, maar dat zie je meteen en dat zeg ik dan ook gewoon netjes.