Hallo allemaal, even mijn eerste poll maken... Ik ben bij mijn eerste bij 42 weken rond ingeleid omdat hij niet wilde komen. Nu ben ik dus 40 weken zwanger van nummer 2 en de vk zegt dat ik er wel vanuit moet gaan dat deze ook later gaat komen. Dat dit dus heel vaak het geval is.... Nu vroeg ik me af of ik via een poll erachter kan komen of dat ook echt zo is...want eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er wel klaar mee ben....laat komen laat komen zou ik zeggen...pfffffff Thanks allemaal voor het invullen alvast!
Ik kan nog geen antwoord geven...maar mijn 1ste kwam met 37 weken en ik hoop stiekum dat deze kleine ook bij 37 weken komt.....maar we wachten het af..ik ben benieuwd of er inderdaad vergelijking inzit of juist helemaal niet...
Ik zou het zelf nog niet weten, maar ben er wel heel nieuwsgierig naar omdat ik bij mijn eerste ook met 42 weken ben ingeleid. De vrouw van mijn collega is echter met alledrie haar kinderen met 42 weken ingeleid, dus daar lijkt het wel te kloppen.
Ik lees ook mee! Heb je wel helemaal niets aan, maar ben ook erg benieuwd. Simon is ook met 42 weken geboren, en ik verdenk ons meisje ervan dat ze de 42 weken ook wel gaat halen... Mijn moeder heeft overigens haar 1e 2 zwangerschappen ook tot 42 weken gelopen, hopelijk is het niet erfelijk! Ik ben er ook wel klaar mee inmiddels...
Hoi, Onze dochter is geboren met 41.3 weken, dus liep al; aardig naar die 42 toe.. Er stond voor smaandags een inleiding gepland maar de weeen zijn toen toch spontaan die donderdag ervoor begonnen en snachts is onze dochter geboren (dus vrijdags). Ik ben nu hoogzwanger van de tweede...en jawel.. ook weer overtijd. Dit had ik wel verwacht. raar he! Hopenlijk laat deze kleine snel van zich horen, want ook ik ben het inmiddels spuugzat! Ik hoop niet de 42 weken te halen, en dat deze bevalling ook deze week spontaan begint! We zullen zien.
ik lees ook mee! ben ook wel heel benieuwd, mijn dochter kwam na 42 weken en 1 dag spontaan, en volgens de gyn heb ik grote kans dat dit meisje weer op zich laat wachten...wat ik stiekem niet hoop!
Je hebt er wéér niks aan, maar ik lees ook mee! Ik ga er nu maar vanuit dat ik ook weer overtijd ga (zoonlief kwam 14 dgn te laat). Als ik nu te vroeg ga bevallen ben ik gewoon niet genoeg voorbereid ben ik bang
Ook aan mij heb je niks Maar ook hier iemand die laat bevallen is, 41w6dgn en ik ga er maar vanuit dat het nu weer zo zal zijn.....dan valt het alleen maar mee. 09-09-09 zou erg leuk zijn Ik weet wel dat een bekende van mij bij de 1e ook laat bevallen is, en tegen haar werd ook gezegd dat de 2e dan ook op zich zou laten wachten. Maar die kwam al rond de 38 weken, dus...........de uitzondering die de regel bevestigd. Er zit niks anders op dan wachten, en bedenk, 2 weken zijn ook zo voorbij normaal gesproken toch? Zoek afleiding, binnen nu en 2 weken heb je hoe dan ook je kindje in je armen!
Nou, hier dan een antwoord waar je een beetje iets aan hebt: Vriendin van mij was met de eerste met 42 weken ingeleid, en hoopte bij de tweede op een spontane bevalling, maar helaas... Weer ingeleid bij 42 weken. Op een of andere manier startte haar lichaam niet zelf de bevalling, dus had ze er hulp bij nodig. Zeker niet leuk, maar wel een bevestiging dat er kans is dat je tweede ook op zich zal laten wachten. Ik duim voor je dat je geluk hebt, en toch eerder bevalt. Succes!
Ben met mijn dochter ingeleid 12 dagen overtijd. Kelsey had gewoon weg geen zin om uit d'r zelf te komen Met mijn 2e was ik 5 dagen overtijd en die kondigde zichzelf daarna aan. Met de 3e ben ik ingeleid met 38 weken en 6 dagen. Ik had verschrikkelijke last van BI en de arts vertelde me dat er een verhoogde kans was dat als ik gewoon was door gelopen ook de 3e ruim overtijd geboren zou zijn.
Nou ik hoop iedere morgen als ik opsta uit mijn bed dat mijn vliezen breken...maar helaas vanmorgen weer niks hahahaa... Dit had ik met de eerste ook heel erg...dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon tot 42 weken doorloop...valt t zeker niet tegen hahaha...
hi hi, ik lees ook even mee...Bij mijn zoontje ben ik met 42 weken ingeleid en ben benieuwd te lezen hoe het hier bij de 2de gaat
ook ik lees mee Bij de eerste na 42,5 week ingeleid, nu toch stiekem alweer aan het wachten. Mijn moeder heeft 3 kinderen gehad, allemaal ruim te laat (varierend van 12 dagen tot 16 dagen, wel allemaal spontaan geboren). Mijn verloskundige zei dat ze nu waarschijnlijk wel eerder zouden kunnen strippen bij een 2e waardoor je misschien niet ingeleid heoft te worden. Nu loop ik alleen bij de gyn en die doet dat weer niet. De gyn zei dat het inderdaad waarschijnlijk was dat deze baby ook weer laat komt. Maar, zei hij, omdat deze zwangerschap wat stressvoller is geweest dan de eerste, zou het misschien toch iets eerder kunnen komen. Ben ban dat het in de regel 1e laat 2e laat is. Maar uitzonderingen bevestigen de regel! Succes met wachten!
weet het uit eigen ervaring nog niet want mijn eerste was op de datum en tweede is net onderweg. maar bij mijn schoonzusje was het nmiet het geval de eerste was ze overtijd en begon ze spontaan op de dag dat ze ingelied zou worden dus zeg maar snachts. en de andere drie allemaal eerder.