Stijn is nu bijna 8 weken en echt heel veel visite hebben we nog niet gehad. De meeste moeten zeg maar nog komen. Bij de eerste belde iedereen al in de eerste 2 weken op om een afspraak te maken en nu lijkt het wel of dat er niemand wil komen. Ik heb zoiets van als ik weer moet werken dan is het klaar en dan heb ik er geen zin meer in, maar ja wat zeg je als er dan iemand belt om toch nog af te spreken. Vind het ook zo lullig om meteen nee te zeggen. Klinkt misschien beetje stom, maar ik heb echt het idee of dat er bijna niemand geinteresseerd is in Stijn. Neem mijn schoonfamilie nou (ja die schoonfamilie ook altijd haha). toen ik net zwanger was vonden ze het allemaal wel heel erg snel (Bas was net 1 jaar geworden valt dus wel mee). Geen interesse in zwangerschap en nu hij er is doen ze er ook geen moeite voor om bijv het cadeautje voor Stijn te geven. Mijn schoonzus zei op de dag dat hij is geboren dat ze het cadeau besteld had, maar nu 8 weken later nog niks. Zie ik nu alles verkeerd of zijn het gewoon mijn hormonen?
Toevallig heb ik gisteren dit onderwerp er over geopend! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/237911-kraambezoek.html
Zoë is negen maanden en ze heeft vorige week pas de hele familie gezien. Gaat dan om de kant van mijn vader. Heel irritant en vervelend!!
Ja en mijn schoonouders zijn al net zo als mijn schoonzusje. Ze vroegen een tijdje terug wat we graag als cadeau wilden hebben. Een kinderstoel of een autostoel (die vanaf 9 mnd) Nou zeiden we dan doe de autostoel maar. Oke prima. Niks meer van gehoord. Stijn is geboren, weer dezelfde vraag. Ja de autostoel willen we graag. Zegt mijn schoonmoeder: je kunt ook aan je schoonzus vragen of dat je die autostoel mag lenen. Nou sorry, maar ik ga dat niet vragen want jullie willen die cadeau doen dus het lijkt me niet dat ik dat dan moet vragen. Dat was het laatste gesprek over het cadeau (nu 2 weken) terug. Maar nog geen cadeau gezien. niet dat het nu perse om het cadeau gaat, maar gewoon om het principe. Ze zeiden gisteren wel dat ze al wat voor de Sinterklaas hadden. Is natuurlijk ook heel leuk, maar vind het gewoon wel heel erg raar.
jeetje wat vervelend, zijn niet je hormonen hoor. Je bent een trotse moeder en wil gewoon je kindje tonen aan de wereld. Zag het andere topic idd ook, ik heb nog maar 1 kindje, dus ik heb die ervaring (nog) niet, maar ik weet zelf dat ik bij elk kindje even enthousiast ben hoor. Een vriendin van mij is onlangs bevallen van nr 4, dat vond ik net zo leuk als nr 1.
Ik snap het ook gewoon niet. Ikzelf vind het helemaal geweldig als er weer een kleintje geboren is, je verwacht eigenlijk dat anderen dat ook hebben, maar dat is lang niet altijd zo helaas. Dan ben ik altijd maar weer blij hoe ik in elkaar zit.