Volgende week gaan we voor de 1 keer zwemmen met dochtertje, ze is inmiddels ruim 1.5 jaar maar tot voorkort vond ze water vreselijk en toen ze het nog niet zo erg vond vond ik haar te jong om naar het zwembad te gaan, maar wat doe ik haar over haar zwemluier aan een broekje of badpak??? We gaan naar fam zwemmen en neem aan dat het water dan van redelijke tempratuur is...
Wat je zelf leuk vindt zou ik zeggen. Ik vind die schattige echte meiden zwembroekjes zelf altijd heel leuk maar als jij meer van een badpakje houdt, koop je toch een leuk badpakje.
Wat Elmo zegt, wat je zelf leuk vind. Ik vind alles schattig bij die kleintjes. Een zwembroekje met roezeltjes, een zwempakje. Tegenwoordig zijn er zulke leuke dingen. En bij ons op babyzwemmen zie ik de moeders met dochters nooit worstelen met het uittrekken van het zwempakje.
Ik zwem al 9 maanden met mijn dochter bij het babyzwemmen. Altijd een zwembroekje gebruikt, omdat een badpakje me zo'n gedoe leek met uittrekken. Maar het broekje werd toch echt te klein en heb een badpakje kado gekregen, dus dacht: eens even proberen. En het beviel prima. Helemaal geen geworstel en ik had zelfs wat beter grip dan met zo'n glad bloot bovenlijfje.
een badpakje lijkt me zo'n natte bedoelding als ze eenmaal gezwonmmen heeft, en idd met uit doen een heel gedoe ( had ik nog niet een over nagedacht...) maar vind het zoo schattig. Maar ga toch maar voor badpak zie wel en wie weet is het eenmalig als ze het echt niks vind en als ze het wel wat vind en badpak is niks dan gaan we voor broekje waar geen luier onder hoeft......zag die tijdje terug bij prenatal
Zwembroek ... Want als ze met een badpakje in het water zijn geweest en weer gaan lopen met hun lichaampje boven water lijkt t mij zo koud ....