Stuwing en sport-bh

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Petra13, 18 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Dag dames,

    Een vraagje. Weet iemand hoe lang je een sport-bh moet blijven dragen als de stuwing voorbij is? Ik ben nu een dag of vier van de stuwing af, en vraag me dus af of ik nog steeds 24/7 een bh moet dragen.
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    Nee hoor hoeft niet. Maar pas nog op met beugels due de boel af kunnen knellen. Dat kan weer alsjeblieft borsten weer hun normale/ soepele maat hebben.
     
    Petra13 vindt dit leuk.
  3. Yunaaatje

    Yunaaatje Actief lid

    19 nov 2017
    160
    173
    43
    Vrouw
    Leerkracht PO
    Ik ben bijna 3 weken geleden bevallen maar draag nog steeds een strakke BH. De pijnlijke stuwing is weg, maar zodra ik mijn BH uitdoe gaan mijn borsten toch weer lekken.
     
  4. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Balen zeg, daar zit je niet op te wachten. Ik heb gelukkig geen last van 'lekkage'. Na mijn vorige bevalling heb ik dat wel nog een paar weken gehad. Gelukkig ging dat wel over, al heb ik toen die strakke bh gedragen tot dat over was
     
  5. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier ook nog steeds sportbh's, na 8weken :D in de nacht nog steeds borstcompressen, eigen BH's zitten niet lekker en voedingsbh draag ik alleen als ik mogelijk in het openbaar zou kunnen gaan voeden, want ookmdaar heb ik nog geen fijne BH's voor gevonden.
     

Deel Deze Pagina