Hallo Ik weet niet goed wat er nu aan de hand is, misschien heeft iemand het zelfde meegemaakt of ideeën en tips. Begin december heb ben ik 4 dagen te vroeg gestopt met de pil omdat er in een keer een bloeding was die maar heel kort aanhoude 2 dagen heel matig. Toen werd ik begin februari snachts wakker dacht dat ik in mijn bed aan het plassen was maar nee ik verloor veel bloed. Toen maar met de pil begonnen want was ondertussen bij de HA geweest en nee niet zwanger wel alle symptomen maar nee niet zwanger. Nu weer in de stop week maar vertrouw het helemaal niks. Sochtens misselijk en overgeven en alles word zwart voor mijn ogen net of ik ga flauw vallen dan ga ik even op bed liggen dan trekt dat weer weg. Borsten die pijn doen en familie en vrienden zeggen allemaal dat ik een dikke buik heb dat vind ik zelf ook maar dacht dat het komt omdat ik aan het aankomen ben maar eet het zelfde als normaal maar kan toch wel. Verschrikkelijk moe en emotioneel en een raar gevoel in mijn buik. En last van maag zuur de meest klachten die ik heb zijn klachten die ik nooit heb behalve bij mijn vorige zwangerschap! Tot nu toe heb ik het vertrouwen in de HA gelegd maar begin er nu toch strek aan te twijfelen. Zou ik dan toch zwanger zijn???
hoi als je de pil onregelmatig slikt kun je zwanger zijn. gewoon zelf nog een keer test doen, die kun je voor een paar euro kopen bij het kruidvat. ben je niet zwanger en wil je dat ook niet worden? Slik dan trouw je pil, steeds je hele strip en houd netjes je stopweek. Ga niet middenin een strip stoppen, je lijf raakt echt in de war, zoals nu en dat is niet goed. je kunt oa verschijnselen krijgen die lijken op zwanger zijn, maar dan ben je toch niet zwanger. Als blijkt uit een test dat je wel zwanger bent moet je uiteraard stoppen met de pil. Mirjam