Tijdens mijn zwangerschap ben ik 12 kg aangekomen. Er zijn nu 11 kg af. Toch pas ik mijn gewone broeken nog syeeds niet omdat mijn buik gewoon nog steeds dikker/boller is. Ik ben 4,5 maand geleden bevallen. Zou die buik nog weggaan door ontzwangeren of kan ik er beter rekening mee houden dat dit mijn nieuwe figuur is?
Ik ben ook wel benieuwd. Ik ben inmiddels 4 maanden verder en ik heb nog 1,5 kg te gaan (ik wil eigenlijk onder de 60 kg, dus nog 2 kg extra eraf, maar ik weet niet of dat gaat lukken). Ik heb wel nieuwe kleding aangeschaft omdat ik weer ben gaan werken.
Ik ben 11 maanden geleden bevallen en moet ook nog steeds 3 kilo tot mn start gewicht. Meestal heb je na de bevalling bredere heupen, hoeft niet maar is vaak wel zo. Dus broeken die voorheen strak zaten zullen nog nog strakker zitten. Ook is je buik nog opgezet omdat je organen nog goed op hun plek moeten terugzakken. Het kan nog heel lang duren voor dat het geval is. Bij mij is dat in ieder geval nog niet weer zoals voor de zwangerschap
Ik ben was bijna meteen weer op gewicht maar dat buikje blijft.. Na de tweede nog meer. Baal er wel van.
Hoi meiden, Dat komt vaak wel weer goed hoor! Was 2 weken na bevalling op 2 kilo na alles weer kwijt maar het duurde wel even voordat alles weer strak was. Sporten helpt natuurlijk wel. Op den duur wordt je ook weer wat smaller, door de zwangerschap en bevalling wordt je bekken wat breder heb ik het idee, hier was het na een jaartje weer helemaal de oude, wel met 2x sporten in de week maar je organen enzo moeten ook even weer terug in oude positie komen. Alleen mijn borsten bleven ietsje minder stevig en mijn billen zijn iets platter.
Ik ben twee keer weer net zo slank en strak geworden als voor de eerste, maar dat heeft best wel wat maanden geduurd. Het lan dus nog best wel veranderen.
Ik ben twee keer weer net zo slank en strak geworden als voor de eerste, maar dat heeft best wel wat maanden geduurd. Het kan dus nog best wel veranderen. Of het een derde keer gebeurd is hier nog maar afwachten trouwens.
Ik denk dat het echt per persoon verschilt? Mijn vorige zwangerschap had ik mijn figuur weer terug... euh... direct na de bevalling eigenlijk... (maar ik had ook nauwelijks een buik). Strakkere kleding kon ik nog slecht dragen, want dat was wel gevoelig, maar niet omdat 't niet paste. Ik hield echter nog wel heel lang vocht vast in handen en voeten en dat heeft zeker nog een half jaar geduurd. Mijn vriendin komt altijd een kilo of tien aan in haar zwangerschap (geen enorme buik, gewoon een zwangere buik), is altijd vlot weer op gewicht, sport niet bijzonder, maar voordat ze weer "terug in model" is, duurt dat vaak een klein jaar. Dus 't kan echt alle kanten op
Ik was na 10 maanden zelfs 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap, maar kon toen en zelfs nu niet meer alle broeken aan van voor de bevalling. Mijn bovenbenen zijn duidelijk forser dan daarvoor en er zit meer spek op mijn heupen.
J, die heupen en benen he. Mijn buik is ook nooit meer mooi geworden, maar ik paste makkelijk alle shirts nog. Mijn hele figuur is gewoon veranderd, hoewel het gewicht precies hetzelfde is.
Ik was binnen een week weer op mijn startgewicht (tijdens zwangerschap 12 kg aangekomen) en daarna door de bv nog 12 kg afgevallen. Nu ik sinds 3 maanden gestopt ben met bv geven zijn er wel weer 4 kilo's bijgekomen maar ondanks mijn lagere gewicht dan dat ik was voor de zwangerschap heb ik wel een buikje. Deze is ook een stuk slapper dan dat ie was en een andere vorm. Soms vind ik het weer een 3 maanden zwanger buikje. Misschien toch maar eens die buispieren gaan trainen...
Hoewel ik nu 5 kilo lichter ben dan voor mijn meisje.. heb ik wel echt een slappere buik.. ik leer het langzaamaan accepteren en draag ook wel van die correctieshirtjes, dat helpt wel wat.