De baas van mijn man heeft aangegeven een cadeau voor ons te willen kopen van rond de 100. Super tof natuurlijk! Nu weten we alleen niet wat we moeten vragen. Heeft iemand tips?
mischien iets waar je kindje later wat aan heeft zoals eenfietsje? die van 10 mnd tot 3 jr kan gebruiken.
Speelgoedbakken, van die houten stapelbare. Duplo Tafeltje met stoeltjes Wipstoeltje Kinderstoel Draagzak Autostoeltje Puky loopfietsje Driewieler
Kijk, zulke tips bedoel ik! Meer tips zijn welkom hoor. Domme vraag misschien, maar wat is een babycook?
Deryan tentje Die kan je gebruiken als logeerbedje. Ik heb destijds een kinderstoel gekregen van mijn werk.
- mobiel aan je box met batterijen/afstandsbediening. Ideaal dat je het gewoon rond kan laten draaien en je niet steeds hoeft te lopen om het op te winden. - muziekdoosje voor aan het bed, ook met licht en te regelen met volume - kinderstoel - luiers
Fietsstoeltje? Ik heb aan mijn schoonmoeder die grote nijntjelamp van 80cm gevraagd. Moet je smaak zijn dat wel
Dingen waar ik echt wat aan had voor de baby waren Ergonomische drager ( of een draagdoek ) Koeka wieg en ledikant deken teddy Koeka voetenzak met benen voor in de reiswieg echt zo ideaal ! Puckababy slaapzak newborn teddy ( wat een heerlijke warme slaapzak die een kindje veel geborgenheid geeft en een lakentje of dun dekentje erover en ze slapen er heerlijk in ( doorslapen is natuurlijk kind afhankelijk ) Easybase/isofix desnoods tweedehands Als je al een draagdoek of ergonomische drager hebt zou je een draagjas kunnen vragen New born of lifestyle fotoshoot
Iets van houten speelgoed, dat kregen we van mijn mans baas na de geboorte van de oudste, en ze hebben er alledrie veel mee gespeeld, dat blijft mooi. Of een babywalker, loopfietsje, draagdoek
Ik heb destijds een bobike fietsstoeltje gekregen met windscherm. 3 kinderen hebben er gebruik van gemaakt haha