Hoi bevallen dames, Ik heb kraamhulp gehad via het Groene Kruis. Nu hoor ik dat het normaal is dat er op de laatste dag een evaluatie formulier wordt achtergelaten die ik kan invullen. Enige wat de kraamhulp heeft achter gelaten is het rapportage boek maar geen evaluatie. Wie heeft nog meer hulp van het Groene Kruis gehad en wat is je ervaring, en had jij wel een evaluatie formulier? Alvast dank.
Ook kraamzorg gehad via het Groene Kruis en ze heeft toen ze weg ging het evaluatieformulier aan mij overhandigt. Anders even bellen?
Nee zit niks in het boek. Misschien dat ik 'm ook gemaild of per post krijg. Wil iig wel even invullen want bent niet tevreden.
Over de kraamverzorgster of over de organisatie? Bij mij werd er gezegd bij de intake dat ik gelijk aan de bel moest trekken als het niet zou klikken met degene die thuis kwam. Bij ons kwamer er 2 kraamverzorgsters. Vond ik op zich wel jammer want ik had liever de hele periode één gehad maar ze waren beide super!
Over de kraamhulp. Ze was verder aardig en verzorgde mij en mijn kind prima maar ze heeft elders steken laten vallen en dingen gedaan die je niet verwacht van een kraamhulp, maar ook dingen niet gedaan. Daar kwam ik pas achter nadat ze weg was en ik mijn eigen huishouden weer ging doen.