ach ja, en sommige mensen hebben nog steeds een beetje moeite met lezen he..... er staat toch echt duidelijk dat het in complexe gevallen wel mogelijk moet zijn om meer uren te krijgen. en dat is aan de vlos en de kraam om dat te bepalen. wij krijgen in de thuiszorg ook maar een minimaal aantal uren waar we het mee moeten doen. als we signaleren dat iemand meer zorg nodig heeft omdat het complex is, dan krijgen we die uren.
aanvullende verzekering kost nauwelijks iets extra per maand. en als je die 10 euro per maand al niet extra kan betalen, waar betalen ze dan een kind van??
Zo zeg, ik heb nog nooit wat nodig gehad de gene die hun aanvullende verzekering niet kunnen betalen, hoe gaan die een kind betalen dan? Natuurlijk is kraamzorg belangrijk. Ik vind vruchtbaarheidsbehandelingen ook belangrijk, net als behandelingen bij hart en vaat ziekten, bestraling van kankercellen en ga zo door. Zowat alle zorg is belangrijk. Je kunt nou eenmaal niet alles in de basis doen.
ik heb getekend, ben zelf zowiezo aan het kijken naar een zorgverzekering die het 100% vergoed. had bij mijn dochter maar 3 uurtjes maar toen werd het huishouden gedaan en was er geen peuterpuber .. nu word het huishouden niet gedaan, en loopt er een kleine meid bij die ook aandacht wil. dus wil nu minimaal 5-6 uur. Bij Fbto kan ik de module in januari aan zetten en na de kraamperiode weer uit zetten,dus betaal maar 2 maanden wat extras